Gå til innhold

Ps3 spill jeg kan spille med damen

Anbefalte innlegg

Vel, jeg hadde ei dame som elska springe rundt i GTA med godmode cheat og drepe politi med skrujern :p

For folk som liker Ratchet & Clank kan jeg på det varmeste anbefale Jak and Dexter (ikke sikker på hvordan det skrives) and the Precursor Legacy. Det spillet kom ut bare året etter super mario 64 og var fantastisk fremfor sin tid :) Tror det er tilgjengelig for nedlasting for en femtilapp eller noe.

Her er det noe som ikke stemmer. Mario 64 kom ut i '95 eller '96 mens J&D kom ut i 2001. Fremfor sin tid var det heller ikke, men at spillet var, og er, fantastisk kan nok de fleste skrive under på.

Kan det tenkes at du forveksler J&D med Crash Bandicoot? Crash var i hvertfall ikke fremfor sin tid.

Ratchet og clank er vel ikke noe de fleste voksne gutter synes er gøy å spille?

Jeg er passe "voksen" og synes det er fett :thumbup:

Ratchet & Clank er definitivt en av mine absolutte favorittserier.

Gigantiske våpen, humor og parodier på så og si alt innen for populærkultur = EPISK SEIER!

Nå var Size Matters litt skuffende på humor og parodier, men regner med at ToD er tilbake på riktig spor når jeg engang skaffer meg ps3.

Endret av theMar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1985 ? Jeg liker ikke andre jenter , det er så lett å slå de ;)

Ingenting slår det å slå støvlene ut av en jevnaldrende cocky halvfrekk brite eller amerikaner. Jeg vurderer å vrenge stemmen min slik at den blir mørkere, så folk ikke oppdager at jeg er jente. Mange blir dritsure hvis de blir slått av jenter...

Lenke til kommentar
Mange blir dritsure hvis de blir slått av jenter...

Nettopp derfor syns jeg du skal få frem klart at du er jente. Kan tenke meg det er en del sure snørrunger som ikke tåler å bli banka av ei jente. :thumbup:

Jeg sliter fortsatt med å komme inn i spill. Unable to connect... har snart brent seg fast på netthinna mi. Det morsomme er at når jeg tar å oppdaterer serverlista, kommer de samme opp igjen, med samme antall spillere.

Gimme gimme gimme a update, Ubisoft.

Endret av Tharos.
Lenke til kommentar

Jeg er grinete for tiden fordi typen solgte ps3'en og jeg ikke har fått spilt noe siden mandagskvelden... Han bør skynde seg å skaffe en ny hvis han vil ha seg noe :!:

Det finnes 3 typer gutter man spiller mot online som jenter :

1: OMG, are u a girl?! You sound SOOOO HOT. OMG, that is soooo sexy!! (disse finnes det flest av, og de er som regel amerikanske eller britiske)

2: !?"%& &%¤#"# (Og logger seg rett av når de taper mot ei jente) kan gjerne banne og være frekk i kjeften. Sier som regel ikke så mye

3: normale gutter som oppfører seg fint. Fleste norske jeg spiller mot er greie selv om jeg er jente

Som jente får man mange fordeler man ikke hadde fått som gutt med samme evner . Jeg har fått tilbud om å være med i de feteste klanene (da jeg spilte G.R.A.W) og hadde en tid 3 klaner (hvorav 2 norske) som ville overtale meg til å bli med. 12'årige drittunger hadde dødd for å få spørsmål fra de samme klanene. Jeg synes det er litt urettferdig også da, men mange vil ha med folk de synes det er artig å spille med, og som man kan prate med.

Lenke til kommentar

ess, om noen år finnes det vel en løsning for slikt også. Likestilling vett?:p Hvis menn skal ha halvparten av mammapermen så får de faen se til å føde ungene også!

Men nok off topic-.. hvis jeg ikke får tak i en ny ps3 snart steiler jeg.. Digga Vegas 2 så mye at det irriterer noe inni ....... at typen skulle selge ps3'en sin akkurat nå..

Lenke til kommentar
ess, om noen år finnes det vel en løsning for slikt også. Likestilling vett?:p Hvis menn skal ha halvparten av mammapermen så får de faen se til å føde ungene også!

Men nok off topic-.. hvis jeg ikke får tak i en ny ps3 snart steiler jeg.. Digga Vegas 2 så mye at det irriterer noe inni ....... at typen skulle selge ps3'en sin akkurat nå..

Selg typen din og kom til meg da..har PS3 eg :)

Lenke til kommentar
typen er solgt, send meg adresse på PM og jeg er på vei ASAP.

Vet du egentlig hvor ille det er å være uten PS3 i så mange dager? Det er grusomt. Ikke har jeg noe å se frem til heller, for typen venter på "et godt tilbud" .

Jaja, alle har sin pris ... Noen er bare litt billigere enn andre ...

-

Merkelig hvor useriøst det blir med en gang det kommer jenter med i diskusjonen :p . Jenter burde forbys adgang :hmm:

Lenke til kommentar

men seriøst, 2995,- på komplett.no! løp og kjøp sier jeg til alle som skal kjøpe ps3! tror faktisk at prisen i norge går aldri under det for konsollen som stand alone; ikke før ps4 kommer ihvertfall :p

Endret av KVTL
Litt OT fjernet
Lenke til kommentar

Har litt samme problemet som topicen antyder, har ei frøken som er oppfostra på Zelda og Final Fantasy, som også forsøker å få meg til å elske nr:

VII (sikkert bra, men fortellerstilen falt ikkje i smak),

VIII (gikk lei, gir det kanskje ein sjanse igjen seinare),

IX (mission accomplished, kongespel!),

X (for tregt, og Tidus er ein irriterende sutrekopp),

X-2 (rundet det faktisk, men godDAMN så irriterende spice girls-aktig girl power crap. Og ein eller annen avliv Brother, please.)

Ja, så har vi Zelda, då. Love'em. Til GC, Wii, N64 og DS. Been there, done that.

Det beste hadde vore eit spel vi faktisk kan spele sammen, har 60-gig versjonen så vi koser oss med Òkami, og har Ratchet & Clank + Beyond Good And Evil på vent, og vil kjøpe Folklore når vi er gjennom dei spela. Pluss Tales Of Symphony på GC og

Gleder oss til Tales Of Vesperia. Og FFXIII + FFXIII Versus!!! :D

Hm, eg vandret litt i tåkenatta der, alt eg EGENTLIG ville spørre om var om Rainbow Six Vegas 2 har LITT meir skarpere grafikk i split screen co-op enn Vegas 1, som var fullstendig ubrukelig. Men hadde bra kontroll. Såg ingen fiender ein gang, og eg har 42" fullHD-skjerm!

Eg har ein kompis eg speler split screen med, ser dykk. Og vi har gått gjennom Resistance (som var briljant moro OG knivskarpt sjølv på delt skjerm), holder på med Army Of Two og vil helst sleppe å lide oss gjennom Vegas-grafikken. Er Denied Ops kanskje nåke for oss? Any other tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...