Endrogaz Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Manhunt 2. Alle jenter liker sånt. Haha, vist dama hans liker det spillet skal jeg jaggu sende deg 500kr i posten xD Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Manhunt 2. Alle jenter liker sånt. Haha, vist dama hans liker det spillet skal jeg jaggu sende deg 500kr i posten xD Jeg hadde foretrukket om du satt det inn på konto: 7089 20 67720 På forhånd takk Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Fra spøk til revolver. Hva med å invistere i et par gamle ps2 klassikere? Tror ikke madammen har noe særlig preferanser med tanke på grafikk osv. Prøv rimelige klassikere som Jack And Dexter, mye av det samme som R&C. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Fra spøk til revolver. Hva med å invistere i et par gamle ps2 klassikere? Tror ikke madammen har noe særlig preferanser med tanke på grafikk osv. Prøv rimelige klassikere som Jack And Dexter, mye av det samme som R&C. kan hende han har den ps3 som ikke er bakoverkompertabel da.... Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Fra spøk til revolver. Hva med å invistere i et par gamle ps2 klassikere? Tror ikke madammen har noe særlig preferanser med tanke på grafikk osv. Prøv rimelige klassikere som Jack And Dexter, mye av det samme som R&C. Fra revolver til bazooka, hva i grønnstekte er Jack and Dexter? Jak and Daxter heter det, takk. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Fra revolver til bazooka, hva i grønnstekte er Jack and Dexter? Jac and Dakster heter det, takk. Det heter vel strengt tatt Jak & Daxter? - Sant nok, jeg tok ikke høyde for at han kanskje har 40gb. Han får vente på det nye spillet i serien da vet du Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Fra spøk til revolver. Hva med å invistere i et par gamle ps2 klassikere? Tror ikke madammen har noe særlig preferanser med tanke på grafikk osv. Prøv rimelige klassikere som Jack And Dexter, mye av det samme som R&C. Hun har drevet en del med 3d/animasjon så grafikk er ikke et fremmedord for henne, og jeg har 40GB versjonen. Endret 22. mars 2008 av TommyTheGun Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Jeg anbefaler varmt Folklore, et spill jeg tror en jente vil ha sansen for. Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Jeg anbefaler varmt Folklore, et spill jeg tror en jente vil ha sansen for. Stiller meg bak den, slo godt an her i huset =) Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Fra revolver til bazooka, hva i grønnstekte er Jack and Dexter? Jak and Daxter heter det, takk. Det heter vel strengt tatt Jake & Dekster? Nei, når skal du lære deg hva det egentlig heter? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 http://www.gamer.no/artikler/folklore/45009 Her har du anmeldelsen ifra gamer.no også Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Fra spøk til revolver. Hva med å invistere i et par gamle ps2 klassikere? Tror ikke madammen har noe særlig preferanser med tanke på grafikk osv. Prøv rimelige klassikere som Jack And Dexter, mye av det samme som R&C. Fra revolver til bazooka, hva i grønnstekte er Jack and Dexter? Jak and Daxter heter det, takk. Fra revolver til bazooka, hva i grønnstekte er Jack and Dexter? Jac and Dakster heter det, takk. Det heter vel strengt tatt Jak & Daxter? Ikke snilt å forandre på quotingen da Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Burnout anbefales ikke da det ikke er 2player på det (som jeg har funnet ut..) Jeg og typen ble i alle fall mektig skuffet over Paradise... Vi spiller Tom Clanzys Las Vegas 2 for tiden, og som jente synes jeg det er dritgøy. Ellers så jeg at singstar var nevnt ,men fyren min nekter å delta, og det er ikke gøy å synge alene :!: PS2 classiker: Timesplitters . Jeg ELSKER det spillet. Lenke til kommentar
Nefeethi Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Vel, jeg hadde ei dame som elska springe rundt i GTA med godmode cheat og drepe politi med skrujern For folk som liker Ratchet & Clank kan jeg på det varmeste anbefale Jak and Dexter (ikke sikker på hvordan det skrives) and the Precursor Legacy. Det spillet kom ut bare året etter super mario 64 og var fantastisk fremfor sin tid Tror det er tilgjengelig for nedlasting for en femtilapp eller noe. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Når jeg er på utkikk etter spill leter jeg først og fremst etter spill som typen gidder å spille sammen med meg, siden det er jeg som er den ivrigste av oss på spillfronten Ratchet og clank er vel ikke noe de fleste voksne gutter synes er gøy å spille? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Når jeg er på utkikk etter spill leter jeg først og fremst etter spill som typen gidder å spille sammen med meg, siden det er jeg som er den ivrigste av oss på spillfronten Spillfrelst jente Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Ratchet og clank er vel ikke noe de fleste voksne gutter synes er gøy å spille? Jeg er passe "voksen" og synes det er fett Lenke til kommentar
Ninety Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Ratchet og clank er vel ikke noe de fleste voksne gutter synes er gøy å spille? Jeg er passe "voksen" og synes det er fett Jeg kan skrive under der ja Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Ingen som har nevnt Tekken da? Dama liker det godt, og hun har spilt det mye mere enn meg, noe som gjør at hun slår meg lett (noe hun liker... ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå