Gå til innhold

Hvordan kontakte Play.com?


Anbefalte innlegg

Jeg har fått ett problem med min konto hos Play.com, skjønner ikke helt hva det er.

 

Men jeg finner heller ingen steder å kontakte dem mer.

 

Før så var det lett å finne mail adressene til dem. Men nå har de vel blitt såpass store at de ikke vil ha mail mer, så de har laget en hjelpe side i stedet. Som ikke hjelper meg.

 

Noen som vet hvordan jeg kan kontakte dem uten å måtte ringe. Mail adressene de sender med får man ikke sendt tilbake på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kontakta de en gang via skjemaet og fikk svar dagen etter.

 

Mitt problem var at Visa kortet jeg hadde lagret hos Play var utløpt før de rakk å behandle ordren. Fikk oppdatert med ny utløpsdato og CCV2 kode så ordna det seg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

du kan gi opp å kontakte de jævlene der... de har verre kundeservice enn cdon.

 

En gang hadde de merket et PS2 spill jeg hadde bestilt til 37 pund, mens det kostet 15. ble satans mye styr for å slippe å betale 250 kr i mva og gebyrer, tenkte jeg skulle sende en skikkelig klage med det er jo umulig. heldigvis er det lite problemer med dem

Lenke til kommentar

Har så å si ikke hatt noen problemer med dem, og jeg har brukt dem litt mer enn normalt :)

 

Det hele løste seg, fikk mail etter noen endringer på adressen min, om at kontoen var godkjent igjen.

 

 

Men at det skal være så vanskelig å få kontakt med en butikk er ett helvete. Har samme problem med Amazon. Med en gang man har ett litt annet enn normalt problem, så er det umulig å få tak i dem.

 

Hadde rundt jul en pakke som ble borte i posten, kontaktet dem om dette, og fikk ny. 10 dager etter den nye var fremme, så kom den andre pakken. Den hadde brukt 1.5 måneder, mot 7 dager for erstattningen.

 

Fant ingen lett metode å få kontaktet dem, slik at jeg kunne få sendt den tilbake, uten å få igjen penger for den (prøver jo å være ærlig). Etter å ha letet i rundt 1 time, så ga jeg opp og beholdt den i stedet. Skal de være vanskelige, så får de ta tapene av og til også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Har så å si ikke hatt noen problemer med dem, og jeg har brukt dem litt mer enn normalt :)

 

Det hele løste seg, fikk mail etter noen endringer på adressen min, om at kontoen var godkjent igjen.

 

 

Men at det skal være så vanskelig å få kontakt med en butikk er ett helvete. Har samme problem med Amazon. Med en gang man har ett litt annet enn normalt problem, så er det umulig å få tak i dem.

 

Hadde rundt jul en pakke som ble borte i posten, kontaktet dem om dette, og fikk ny. 10 dager etter den nye var fremme, så kom den andre pakken. Den hadde brukt 1.5 måneder, mot 7 dager for erstattningen.

 

Fant ingen lett metode å få kontaktet dem, slik at jeg kunne få sendt den tilbake, uten å få igjen penger for den (prøver jo å være ærlig). Etter å ha letet i rundt 1 time, så ga jeg opp og beholdt den i stedet. Skal de være vanskelige, så får de ta tapene av og til også.

 

 

Haha så sant så sant! Hadde selv en episode etter jul, en ganske diger pakke som ble borte. Dvs "borte", er vel noen i posten som har snappa den, for jeg har mine tvil mot at noe så stort kan forsvinne. Fortsatt ikke fått den andre dog.

Har 80+ handler fra play.com nå, eneste jeg hadde problem med var den ene, men det er fortsatt utrolig irriterende

Lenke til kommentar

Er tydeligvis ikke alltid de leser det du skriver heller.

Bestilte en film fra play. DVDen var en helt annen film enn det skulle være. Siden dvden var forseglet, måtte dette ha skjedd på fabrikken.

 

Mailet de om dette (så detaljert som mulig). Fikk tilbake noe standard svada svar. Deriblandt var ene punktet at garanti ikke gjaldt når dvden var åpnet.

Lenke til kommentar

Play.com sendte meg 2stk DVD-er special edition ( 2cd per dvd )

 

I BEGGE eksene var det kun CD1 som er i boksen =P fikk ikke special featuresene, men 2eksemplarer av hver dvd... Jeg tenkte kanskje at dem ville bytte for meg, men da måtte jeg sende tibake begge DVD platene, så ville jeg kunne få en ny en.. =|

 

Koster mer å sende dvd'ene til england, enn det det koster å betale en ny..

Lenke til kommentar
Play.com sendte meg 2stk DVD-er special edition ( 2cd per dvd )

 

I BEGGE eksene var det kun CD1 som er i boksen =P fikk ikke special featuresene, men 2eksemplarer av hver dvd... Jeg tenkte kanskje at dem ville bytte for meg, men da måtte jeg sende tibake begge DVD platene, så ville jeg kunne få en ny en.. =|

 

Koster mer å sende dvd'ene til england, enn det det koster å betale en ny..

 

Har aldri måtte sende tilbake til Play. Men andre nettbutikker refunderer portoen ofte.

 

Første gangen jeg sende tilbake til DVD Pacific, så fikk jeg beskjed at jeg maks fikk igjen litt under 4 dollar. Greit nok egentlig, da Norge er jævlig dyre, kostet vel 60,- å sende tilbake eller noe slikt. Fikk feil på en ny disk, og disken var i en boks som hadde blitt trukket tilbake pga feilproduksjon på coveret, så jeg måtte sende hele boksen tilbake. Portoen ble svimlende 150,- for en som kostet dem 60 å sende fra USA til meg, med prioritet. Uten at jeg nevnte noe for de, så spurte de pent om hvor mye det kostet meg å sende, og jeg fikk igjenn hele greia. Noe som kostet dem nesten like mye som film boksen.

 

Det er en grunn til at jeg nesten bare bruker DVD Pacific i dag, glimrende service, kjappe (ved bruk av prioritet, som koster ca 10,- i porto, men kommer 20 dager kjappere frem), og meget bra priser. Bruker kun Play på CD-er og billige tilbuds DVDer som de tilfeldigvis er billigere enn DVD Pacific på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...