Dagros Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Hei, Jeg er sikkert ikke den eneste eier av en DELL laptop som savner oppdaterte drivere til GF4 Go grafikkortet. Siste driver å laste ned fra Dell er versjon 28.35. Rimelig gammel spør du meg. Har noen erfaring med bruk av Detonator4 drivere på GF4 Go? Evt. modifiserte drivere? Har funnet en link til sistnevnte: http://www.geocities.com/madtoast/ Er det noen merkbar ytelsesforbedring? Jeg kan selvfølgelig teste selv, men tenkte å spare meg det "bryderiet" med å spørre her først. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 jeg har funnet mange uoffisielle drivere på nettet...men ender hver gang opp med å bruke 28.35 driverne fra dell...de uoffisielle driverne fungerer dårlig på counter strike, og slår ikke av skjermen når jeg lukker lokket ned! men...det er noen fordeler med uoffisielle drivere også...du kan fort gå opp 500 poeng i 3d mark f.eks....og du får jo en del ekstra funksjonalitet i "egenskaper for skjerm"...så du får prøve litt ut selv! vh krister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå