JPS Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Noen som har kode på hvordan man legger inn data i en xml fil i VB? Jeg skal legge inn tittel og link på riktig sted i en xml fil, eksempelvis kan en xml fil se slik ut. <artikler> <Hovedoverskrift> <OverskriftItem>NavnPåOverskrift</OverskriftItem <Tittel>Leverandører</Tittel> <Link>"Linker/Lev.aspx"</Link> <Tittel>Kunder</Tittel> <Link>"Linker/kunder.aspx"</Link> <Tittel>TipsOgTriks</Tittel> <Link>"Linker/tips.aspx"</Link> </Hovedoverskrift> <Hovedoverskrift> <OverskriftItem>NavnPåOverskrift</OverskriftItem <Tittel>Leverandører</Tittel> <Link>"Linker/Lev.aspx"</Link> <Tittel>Kunder</Tittel> <Link>"Linker/kunder.aspx"</Link> <Tittel>TipsOgTriks</Tittel> <Link>"Linker/tips.aspx"</Link> </Hovedoverskrift> <Hovedoverskrift> <OverskriftItem>NavnPåOverskrift</OverskriftItem <Tittel>Leverandører</Tittel> <Link>"Linker/Lev.aspx"</Link> <Tittel>Kunder</Tittel> <Link>"Linker/kunder.aspx"</Link> <Tittel>TipsOgTriks</Tittel> <Link>"Linker/tips.aspx"</Link> </Hovedoverskrift> </artikler> Det jeg lurer på er hva jeg skal skrive i VB koden for å legge inn Tittel og link under riktig HovedOverskrift. Setter stor pris på all hjelp jeg kan få Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå