Gå til innhold

La Dave Hill være i fred!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg syns ikke vignettering gjør å mye for bildene akkurat, skaper bare følelse av undereksponering og canonoptikk... (Ja, sorry)

er enig i det om undereksponeringen, men kan ikke nok om annen optikk til å vite noe om canonoptikken er bedre/verre når det kommer til vignettering

Lenke til kommentar
Ting går tregt... Får ikke trykket på bildet :)

som du kanksje ser så lastes neste side på mouse over mode. må kanksje scrolle opp og ned for å få den til å reagere om internettlinja di er treg. Her og på alle andre PC-er jeg har prøvd har det fungert ypperlig, særs på de siste linkene.

Lenke til kommentar

Er enig, siden som Crazysteps linket til fungerer langt fra optimalt. Jeg fant ut at beste metoden for i det hele tatt å få lastet ned bildene var å scrolle raskt opp og ned med scrollhjulet på musa. Trenger ikke engang å ha musa på bildene..

Lenke til kommentar

hehe

Tror det bare er dere som ikke skjønner hvordan siden fungerer.

Når siden lastes er første side lastet inn, deretter scroller man nedover, om man ikke scroller for fort rekker neste side å lastes innen du scroller over den, noe som gjør at den blir synlig.

Om den ikke har rukket å bli lastet så må du ta musen litt opp igjen og deretter ned over teksten i bunn der det står forklart hvordan siden fungerer.

Om dette fremdeles ikke fungerer så har du rett og slett en utrolig treg internettforbindelse og må gi opp å se sider med store bildefiler på, dessverre.

Har vist den til 20-30 andre idag fra flere forskjellige land. Da fungerte den ypperlig.

Trikset er:

Ikke scroll for fort. Det er STORE bildefiler

Endret av Crazysteps
Lenke til kommentar
Ikke scroll for fort. Det er STORE bildefiler
Virker dårleg her, og er ingen store filer nokon stad. På lista der ein må scrolle er det kun miniatyrbilete. Klikker på eit av dei, og eg kjem til ei ny side der kun tre miniatyrbilete vert vist med denne teksten under:
or the link you're using doesn't yet allow for viewing larger image sizes.

This new setting has been enforced to respect your copyright and protect your work.

If you think this is an error, or should really allow it, ask him to opt-in on the darckr site.

Kan klikke på minatyrbiletet på denne sida ogso, og då kjem eg rett til Flickr-sida med det biletet (den versjonen er heller ikkje er «STOR»). I tillegg er det nokre lenkjer til small, medium og large (1024) som ein skulle tru tok ein til ei side med dei respektive storleikane, men den gong ei. Kjem berre ei ny side med miniatyrbilete og teksten sitert over.

No veit ikkje eg om det Darckr ikkje er glad i Opera, eller kva som gjer det, men den største versjonen eg kan kome fram til (etter fleire klikk) er den som ligg på Flickr. Om det fungerer er det sikkert fint, men her fungerer det rett og slett ikkje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...