Bro2 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Hei Hvis man ikke skal koble til en maskin til nettverket, hva koster det å komme inn? Hvis man tar med en bærbar og ønsker å koble den til det trådløse nettet, men fortsatt uten en fast plass, hvor mye koster det? Er det parkeringsplass utenfor hvor det går an å parkere? Hva koster det? Takk for svar. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=816228&hl= Spør her du Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Og for de som ikke gidder lese gjennom en hel tråd: 300kr for dagspass,og 500 i depositum for at du ikke forblir der inne til neste dag. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Og for de som ikke gidder lese gjennom en hel tråd: 300kr for dagspass,og 500 i depositum for at du ikke forblir der inne til neste dag. Jeg skrev spør, ikke les. Er mye greiere å ta det i TG tråden fordi der er folk aktive. Og for å legge til litt til det med dagspass, slik at Bro2 ikke tror feil, det er ikke lov til å ta med noen datamaskin/utstyr etc inn i skipet når man ikke har ticket for hele TG. Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Takk for svar. I TG-tråden forsvinner det innlegget ganske fort, og det blir det ikke mange svar av. Ellers vil jeg si at det er helvetes dyrt!!! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Tja, dagspasset er kanskje noe dyrt, men samtidig.. Jeg og en kompis var på besøk i går, og vi spiste gratis ting og tang for hvertfall 200 kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå