Gå til innhold

Belkin N1 Vision. Noen med erfaring med denne

Anbefalte innlegg

Kjøpte denne i New York i november 07,problemet er at den kutter ut,den slår seg av rett og slett..Den er veldig varm når jeg kjenner på den.Virker som den er over opphetet..Noen som har innspill her/erfaring? Så en annen ting,den er kjøpt i USA åssen garanti kan jeg bruke.Tenkte bare å gå på El-kjøp og spør om de kan hjelpe(de selger den) Kjipt og gå og kjøpe en ny når den koster 1250 og bare er 4 mnder gammel?

Takk for svar/innspill

Mvh Jonny

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ikke ut til at du er alene om å ha en varm router.

Du kan jo sjekke om det er en @ww garanti på den. Ellers vil det nok ikke lønne seg å få Elkjøp til å se på den pga timelønn.

Jeg tenker at hvis det er området rundt powerpluggen som blir varmt så kan det være grunnet en spenningsregulator som står der. I såfall kan man senke varmen ved å stabilisere spenningen lavere utvendig. Det er vanskelig å dra en konklusjon på dette når det ikke finnes skjema eller annen beskrivelse av dette på nett. Det eneste jeg finner er at powersupply er 12V/1,25A.

http://www.cnet.com.au/wireless/routers/0,...39284222,00.htm

The problem seems to be one of heat buildup; even though it's a vertically oriented router with lots of exposed (and thus more rapidly cooling) surface area, every time we found it had locked up, we'd also find the area around the power plug to be extremely hot.

I suspect that the toggle switch warps because of the enormous amount of heat this thing generates.

Endret av la7dfa.com
Lenke til kommentar

Takker for svar,..Er det noen med tips på reklamasjon,kikka på hjemme siden til Belkin og nermeste kontor var i sverige :new_woot: Er veien og gå til El-kjøp som er den nermeste forhandleren,og legge fra saken der.Og se hva de kan hjelpe med..? Eller er det noen med gode tips der ute ?

Takk for svar

Endret av jonnypuma
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...