Groening Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 YAY! På mandag skal jeg hente min nye SNES (og et spill). SNES er den eneste konsollen fra Nintendo som jeg ikke har (bortsett fra Color TV-game). Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Grattis! Hvor mye må du gi for den? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Har du Virtual Boy også?? Du har vel ikkje tilfeldigvis nokon bileter av den? Interresant. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Oi, glemte å skrive at jeg ikke har Virtual Boy heller. Men i mitt forsvar regnes den som håndholdt og ikke konsoll. Måtte gi 499,- for SNES-en, er heldig for jeg kan hente den, hvis ikke måtte jeg betalt 125,- i frakt. EDIT: Har teknisk sett ikke Game Boy heller, men skal spørre om jeg kan kjøpe bror min sin. Endret 21. mars 2008 av Groening Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Du må fikse bilete av samlinga då, gamle Nintendo-konsollar er fabelaktige. Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Må si meg enig i sistnevnte:) Lenke til kommentar
Groening Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Kan komme med et bilde når jeg har hentet SNES-en, men du må huske at alle er ikke akkurat gamle. Jeg har: NES (egentlig foreldrene mine sin, siden jeg var litt ung på den tida) SNES (på mandag) N64 (egentlig foreldrene mine sin, siden jeg var litt ung på den tida) Game Boy Color Game Boy Advance Game Boy Advance SP NGC NDS NWii Og: PS2 PSP Virket mer nå som jeg skrev det opp, alt står på et bord med tre plater hjemme så det ser ikke så mye ut. EDIT: Holder også å ser på Virtual Boy på eBay. Tror jeg skal kjøpe en i sommer, kanskje jeg kan få lov til å bruke søskenbarnet min sin addresse i New York slik at jeg bare kan hente det når jeg skal der. Da sparer jeg jo en del på frakt. EDIT2: Har ikke satt opp alt enda siden, NES-en er ødelagt (blir fikset neste uke) så må bare komme meg hjem og sette alt opp så kan det bli et lite Nerdebule-bildet. Endret 21. mars 2008 av Groening Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Du har ikkje Gameboy Pocket heller? Btw, Virtual Boy burde ikkje reknas som handhaldt. *edit: Kva med Game and Watch? Endret 22. mars 2008 av -Evolution- Lenke til kommentar
Groening Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Var egentlig bare meningen å skrive konsoller her, for jeg har langt i fra alle håndholdte fra Nintendo. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Da var SNES-en i hus. Utrolig herlig å sitte å spille Super Mario World. Var nervøs i starten når den ikke virket, men etter mye blåsing og kanalbytting funket den fint. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Crepitycheif! Skal faenmeg få sendt ned min hit til Trondheim. <3 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hvor gammel er du? Siden du sier at n64 er foreldrene sin, og du var for ung da. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg er 16 år, var rundt 5-6 år når foreldrene mine kjøpte N64 og var egentlig ikke interessert da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå