Frijazz Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Det beste er å samle alle moddene i denne tråden ja. Hvordan kan det gjøres på enklest mulig måte? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Når denne tråden blir fullstendig oppdatert burde det bli en sticky! Mods er det mange som søker etter, og det er viktig med en tråd med fungerende linker. Det ble ganske mange stickyer her en stund, og det ble bestemt at alt ble byttet ut med én tråd som nå er sticky, med den passende tittelen Les dette før du poster, her finner du svar!. Denne lenker videre til alle andre stickykandidater. Hvis denne tråden baler på seg og blir en ryddig og fyldig liste, så skal jeg legge til en lenke til den i stickyen. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Good. Jeg må bare få settet av tid til dette Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Life Bringer mer liv til Oblivion http://tesnexus.com/downloads/file.php?id=2376 Natural Wildlife v1.3 Mer realistisk dyreliv http://tesnexus.com/downloads/file.php?id=2063 Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Phinix Immersive DarkUIInstallasjonsskript Endrer brukergrensesnittet samt HUD til å passe bedre til PC enn konsoll (gjør blant annet skrift og ikoner mindre). Gjør også brukergrensesnittet mørkt, slik at du ikke blendes hver gang du går inn i menyen når du er i en mørk hule. Anbefales på det varmeste! Denne fungerer men skriften er for stor og annerledes (!) legger med screenshot når jeg har tatt. EDIT fant svar redigerte i oblivion.ini : SFontFile_1=Data\Fonts\Kingthings_Regular.fnt SFontFile_2=Data\Fonts\Kingthings_Shadowed.fnt SFontFile_3=Data\Fonts\Tahoma_Bold_Small.fnt SFontFile_4=Data\Fonts\Daedric_Font.fnt SFontFile_5=Data\Fonts\Tahoma_Bold_Small.fnt hvor 5ern var SFontFile_5=Data\Fonts\Handwritter.fnt Endret 5. juni 2008 av NarilS Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Herlig tråd! Nettopp oppgradert PCn, så nå kjører jeg Oblivion med absolutt alt på maks, så da skal det moddes for harde livet Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 er det en modd som gjør att fiendene ikke levler i takt med deg? Slik att noen er svært gode fra før og du ikke har sjangs men kan komme tilbake og vise hvem som er sjefen når du har fått den nye sjefsrustningen din. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Oscuro's Oblivion Overhaul er den du leter etter. Den forbedrer AIen og spillet så fantastisk mye. Jeg dro inn i ei hule en gang etter å ha installert den, og fikk grisejuling, kom tilbake 10 levler etterpå og slaktet hele gjengen. Jeg har også sett at ogres fra ei hule har angrepet goblins fra ei annen hule, drar på tokt osv. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) takk:) men hvor kan jeg finne den? EDIT: google er fint ^^ Endret 17. juni 2008 av Amaru Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 så at den moden byttet på veldi mye.. jeg er ganske ny med dette spillet og vil egentlig bare fixe på det som jeg syns er litt dumt. har ikke så lyst til å legge til raser og sånn. fins det alternativer? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Fins helt sikkert ja, men ingen jeg vet om desverre. Dra på www.tesnexus.com og se der, der finner du tonnevis av mods. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 forresten den moden du sa, kan jeg bare innstalere 1.3 eller må jeg innstalere alle versjonene? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Trenger bare å installere 1.3 ja. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 hvordan innstalerer jeg denna moden? er en mappe der lite og full versjonen er men vet ikke helt hva jeg skal gjøre med den. noen som kan gi meg en grei instruks? Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Forresten jeg er helt ny til dette spillet, bør jeg spille det helt clean for modds eller bør jeg adde noen som fjerner irriterende ting? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Du bør jo egentlig spille det uten mods først, og så spille spillet til det irriterer deg, for så å modde vekk alt det du irriterte deg over Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 okay da gjør jeg det, bortsett fra att ejg innstalerer de som fjerner bugs. det vet jeg kommer til å irritere meg Lenke til kommentar
Isindil Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Du bør jo egentlig spille det uten mods først, og så spille spillet til det irriterer deg, for så å modde vekk alt det du irriterte deg over Kan ikke si jeg er helt enig. Det er greit å være kjent med "vanilla" Oblivion før man modder det, så man faktisk merker at moddene gjør noe, men modder som f.eks. Kobu's er utrolig irriterende å ikke ha installert på forhånd, ettersom de krever at man lager karakteren sin etter at man har installert modden. Husker ikke om det samme gjelder OOO, men i så fall er det bare nok en grunn til å installere i alle fall slike modder med en gang. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Du bør jo egentlig spille det uten mods først, og så spille spillet til det irriterer deg, for så å modde vekk alt det du irriterte deg over Kan ikke si jeg er helt enig. Det er greit å være kjent med "vanilla" Oblivion før man modder det, så man faktisk merker at moddene gjør noe. Var egentlig dette jeg mente, men var litt dårlig formulert av meg Og ja, i OOO kan man vist bruke en gammel character hvis man bruker et program Oscuro har laget som fikser gamle savegames til nye versjoner Lenke til kommentar
QZ Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Når jeg skal laste ned ting fra Tes Nexus, så må jeg være logget inn, men det går ikke ann å registrere seg! Det står at mailadressen jeg vil bruke er brukt, men det er den så klart ikke. Må man starte ny save hver gang man skal bruke en ny mod? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå