Sinsen Skrevet 31. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2008 Kjøp deg Numark PHX =) Jeg kjøpte det for en stund siden, betalte 995kr på hifi klubben.. Det er komfertabelt, det kan brettes sammen, er behagelig å ha på, det følger med 2 sett med øreputer.. et i skinn og et i velour(eller hvordan det skrives).. det følger med 3 forskjellige kabler, 2 rette(lang og kort) og en spiral.. jeg anbefaler det! Fungerer utmerket med min iPod =) Vet du om de har dem på noen avdeliger fortsatt? (Er ikke lista på nettsiden). Hadde vært artig å testa. Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 31. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2008 Kjøp deg Numark PHX =) Jeg kjøpte det for en stund siden, betalte 995kr på hifi klubben.. Det er komfertabelt, det kan brettes sammen, er behagelig å ha på, det følger med 2 sett med øreputer.. et i skinn og et i velour(eller hvordan det skrives).. det følger med 3 forskjellige kabler, 2 rette(lang og kort) og en spiral.. jeg anbefaler det! Fungerer utmerket med min iPod =) Vet du om de har dem på noen avdeliger fortsatt? (Er ikke lista på nettsiden). Hadde vært artig å testa. Jeg kjøpte det i Drammen, der hadde de flere inne! De har også et denon headset til 1200kr som også visstnok skal være meget bra med god bass! Også veier det omtrent ingen ting Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 31. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2008 Sennheiser HD 595 som er anbefalt i sticky. Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 31. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2008 Det som er kjipt med de Sennheiser headset'ene er at det slipper så mye lyd ut fra de! Så personen ved siden at deg hører godt hva du hører på.. ikke alltid verdens beste! Også koster det jo 1700kr, og ikke innenfor trådstarters prisklasse! Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Jeg betalte 1500 for ca 1 år siden, har de gått opp i pris? Eller ny modell? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Jeg gikk for Audio-Technica ES7 og jeg sier meg meget fornøyd Kjørte de gjennom en screening på anlegget i sted, prøvde rock, alternativ rock, metal, pop og noe klassisk, og jeg må si meg godt fornøyd med lyden. (Alle var originale CD-er, så kvaliteten var god) Følte den manglet litt "brodd" på noe alternativ rock og klassisk, men ellers top notch. (spesielt om en tenker på prisen) Jo, også ser de alldeles nydelig ut Endret 3. april 2008 av Xtra Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Gratulerer Ja, de mangler litt helt i toppen, men ellers knallbra til prisen. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 De må da spilles inn i 30-50 timer før de yter maks uansett.. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Vet du om de har dem på noen avdeliger fortsatt? (Er ikke lista på nettsiden). Hadde vært artig å testa. Synes å huske de hadde noen Numark sett på Ljudia i Thv. Meyers gate da jeg var der sist.. Veit ikke hvilke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå