EinarEriksen Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Nå kan 3G-dekningen bli bedre enn GSM-dekningen. Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 det store spørsmålet for min del er hvor klare nåværende telefoner er for en slik overgang... Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 det store spørsmålet for min del er hvor klare nåværende telefoner er for en slik overgang... Enig. Og for min del vil i alle fall dette være helt unødvendig, da jeg aldri bruker 3G, men går med GSM-modus påslått absolutt hele tiden. EDGE er ikke så veldig mye tregere enn 3G, og det bruker mindre strøm. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 noe som er ganske skrudd siden umts skulle teknisk sett danke ut edge, og hsdpa skulle være som dag og natt... men men, vil ikke være først gang teleselskapa roter det til... Lenke til kommentar
mlan Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Har fortsatt ikke skjønt hvordan teleselskapene kan satse på en teknologi som faktisk bruker mer strøm enn den foregående. Når GSM kom var det mer batterisparende enn NMT. Men nå er det jo motsatt! WCDMA bruker mye mer strøm enn GSM. Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Og ti år senere er nedstengningen av 3G endelig begynt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg