Gå til innhold

Lost 4x8 - "Meet Kevin Johnson" (USA)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ventet også på et "I Know". Er godt mulig kapteinen og Widmore vet om Michael og på en eller annen måte bruker han. I så fall "sloppy work" fra Ben sin side.

Jeg hadde blitt overrasket om dette var tilfellet. Ben har tilsynelatende stålkontroll på alt, helt siden vi først møtte ham i serien. Dersom noen på båten vet hvem Kevin Johnson er, så er dette nok tatt med i kalkulasjonene til Ben. :)

Lenke til kommentar
Ventet også på et "I Know". Er godt mulig kapteinen og Widmore vet om Michael og på en eller annen måte bruker han. I så fall "sloppy work" fra Ben sin side.

Jeg hadde blitt overrasket om dette var tilfellet. Ben har tilsynelatende stålkontroll på alt, helt siden vi først møtte ham i serien. Dersom noen på båten vet hvem Kevin Johnson er, så er dette nok tatt med i kalkulasjonene til Ben. :)

Ben har sagt ifra til alle på skipet, og gitt ordrde om at de skal drepe Michael. Han vil at alle på 815 skal dø.

Bare en teori

en ganske ubegrunnet en

Lenke til kommentar

Poenget med å plassere Michael på båten var først og fremst for å kunne gi oss historien om Michael og Walt uten at det må gås utenfor det sentrale handlingsforløpet. Videre er poenget med historien å få lagt ut flere detaljer som skal underbygge det hittil ikke avslørte plottet / nøkkelen til hemmeligheten om hva som egentlig foregår.

Det at Michael ikke kan ta selvmord, er en viktig del av nøkkelen. Når han omsider ofrer sitt liv for å redde de "øyfaste", har han endret holdning mot sitt egentlige framtidige jeg, og røyken/skjebnen kan tillate at han dør.

Lenke til kommentar
Tom og vennen var koselig :)..hehe...

Var noen som skrev "Endelig fikk vi bekreftet legningen til Tom" eller noe lignende. Jeg husker ikke hva vi har sett av Tom til å lure på legningen hans? :hmm:

Sesong 3, første episode: Måten Tom så på Kate når hun skulle dusje, og sa "You're not my type" (eller noe sånt). I et intervju skal MC Gainey (skuespilleren) ha sakt at han spilte Tom på en homofil måte.

Lenke til kommentar

Jeg trodde han var homofil helt siden starten på sesong 3, etter kommentaren hans til Kate.

"Dont worry, you aint my type". Var jo ganske innlysende da.

Men skjønner ikke helt hvofor dette diskuteres, er det noen som snakker om at Kate, Jack, Sawyer og co er heterofile ?

Værste kommentarene jeg har hørt inne på TV sidene på D.no var i forbindelse med The Wire og når det ble klart at Omar var homofil. Folk begynte å hate han, både her og på amerikanske fora. Er jo helt forkastelig.

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...