zonko Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Det er ihvertfall rart om han ikke har mistenkt Micheal overhodet før. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ventet også på et "I Know". Er godt mulig kapteinen og Widmore vet om Michael og på en eller annen måte bruker han. I så fall "sloppy work" fra Ben sin side. Jeg hadde blitt overrasket om dette var tilfellet. Ben har tilsynelatende stålkontroll på alt, helt siden vi først møtte ham i serien. Dersom noen på båten vet hvem Kevin Johnson er, så er dette nok tatt med i kalkulasjonene til Ben. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ventet også på et "I Know". Er godt mulig kapteinen og Widmore vet om Michael og på en eller annen måte bruker han. I så fall "sloppy work" fra Ben sin side. Jeg hadde blitt overrasket om dette var tilfellet. Ben har tilsynelatende stålkontroll på alt, helt siden vi først møtte ham i serien. Dersom noen på båten vet hvem Kevin Johnson er, så er dette nok tatt med i kalkulasjonene til Ben. Ben har sagt ifra til alle på skipet, og gitt ordrde om at de skal drepe Michael. Han vil at alle på 815 skal dø. Bare en teori en ganske ubegrunnet en Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hva var vitsen med å plassere ham der da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hva var vitsen med å plassere ham der da? Fordi de mente vi seere ville like det [/fun-kill] Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Poenget med å plassere Michael på båten var først og fremst for å kunne gi oss historien om Michael og Walt uten at det må gås utenfor det sentrale handlingsforløpet. Videre er poenget med historien å få lagt ut flere detaljer som skal underbygge det hittil ikke avslørte plottet / nøkkelen til hemmeligheten om hva som egentlig foregår. Det at Michael ikke kan ta selvmord, er en viktig del av nøkkelen. Når han omsider ofrer sitt liv for å redde de "øyfaste", har han endret holdning mot sitt egentlige framtidige jeg, og røyken/skjebnen kan tillate at han dør. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Tom og vennen var koselig ..hehe... Var noen som skrev "Endelig fikk vi bekreftet legningen til Tom" eller noe lignende. Jeg husker ikke hva vi har sett av Tom til å lure på legningen hans? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Det har vært sagt at en person i serien er homofil, og i sesong 3 når Kate var fanget hos the others, og hun skulle skifte til kjole, så sa tom "Kate, you're not my type". Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Tom og vennen var koselig ..hehe... Var noen som skrev "Endelig fikk vi bekreftet legningen til Tom" eller noe lignende. Jeg husker ikke hva vi har sett av Tom til å lure på legningen hans? Sesong 3, første episode: Måten Tom så på Kate når hun skulle dusje, og sa "You're not my type" (eller noe sånt). I et intervju skal MC Gainey (skuespilleren) ha sakt at han spilte Tom på en homofil måte. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Det har vært sagt at en person i serien er homofil, og i sesong 3 når Kate var fanget hos the others, og hun skulle skifte til kjole, så sa tom "Kate, you're not my type". Ah, okei. Takk for et raskt svar. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Da er han i hvertfall den mest bad ass homofile jeg vet om Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Da er han i hvertfall den mest bad ass homofile jeg vet om Nei, han har aldri slått meg som den homofile typen heller. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg tror faktisk han ble bedt om å spille rollen som Tom på en gay måte. Tror vi må se alle episodene hans igjen, fra hans synspunkt. Jeg tror nok han likte overvåkingskameraene da Sawyer tok av seg t-skjorten. ^^ Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 jeg har sett alle de gamle episodene. Bortsett fra kommentaren til Kate(som egentlig kan bety så mangt), så var det ingenting som tilsa at han var homofil. Men, men........ Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Jeg trodde han var homofil helt siden starten på sesong 3, etter kommentaren hans til Kate. "Dont worry, you aint my type". Var jo ganske innlysende da. Men skjønner ikke helt hvofor dette diskuteres, er det noen som snakker om at Kate, Jack, Sawyer og co er heterofile ? Værste kommentarene jeg har hørt inne på TV sidene på D.no var i forbindelse med The Wire og når det ble klart at Omar var homofil. Folk begynte å hate han, både her og på amerikanske fora. Er jo helt forkastelig. Endret 31. mars 2008 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Moff Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Hvaerdet Tom sier "Im not ofte vekk fra øya, but when i am.. I like to EN dø legch myself ?" : p Kose/godte/meske seg ? Endret 31. mars 2008 av Moff Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Skjønner godt at du redigerte den, Moff. Nå ser det ut til at du fikk engelsken riktig Lenke til kommentar
Moff Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Ja er det x 3 betyr ? Og hvordan staves det Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ja er det x 3 betyr ? Og hvordan staves det indulge - nyte, eller kose seg på en måte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå