Gå til innhold

Lost 4x8 - "Meet Kevin Johnson" (USA)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lyst til å komme med en liten kommentar angående om det er to helikoptre på båten eller ikke. Jeg også stusset på dette en liten stund og trodde det bare var et helikopter på båten. Jeg er også nesten 100% sikker på at det er plass til to helikoptre. Men så kom det en scene i episoden hvor Sayid står å snakker med noen på dekk tror jeg. Og da kan vi se litt av en propell på en helikopter nummer 2.

Skal se om jeg får tatt et screenshot av den scenen.

EDIT: Var visst Michael som stod å snakket med helikopter piloten (husker ikke navnet hans).

Som vi kan se på det første bildet så ser det ikke ut som om det er noe helikopter nummer 2, men hvis vi ser på det andre bildet. Helt øverst til høyre ser det ut som en propell og etter mitt syn så er denne altfor skråstilt for at den kan høre til det helikopteret vi ser.

Legger bildene i spoiler i tilfelle noen ikke vil se de:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

post-87995-1206276001_thumb.jpg

post-87995-1206276013_thumb.jpg

Endret av Movieheart
Lenke til kommentar

Det er mye vi blir lurt til å tro i denne serien. Jeg er hundre prosent sikker på at vi får vite hva som skjedde med Naomi etterhvert. Tviler på at skaperne glemmer en så viktig detalj. De har vel hatt full kontroll til nå, så at de skulle glemme et slikt element ser jeg ingen grunn til.

Tror ikke det er to helikoptre på båten. Hva skal man med to helikoptre, egentlig?

Lenke til kommentar
Propellen tilhører helikopteret på bildet. Helikopterpropeller er ikke nødvendigvis veldig stive, og ved stillestående kan de henge litt, som på bildet under.

Bell%20ARH%203-4%20Front-lowres.jpg

Ja jeg vet det. Men den delen på bildet virker som om er mye nærmere samtidig som den er altfor skrå i forhold til at den skal høre til det bakerset helikopteret.

Lenke til kommentar
Det er mye vi blir lurt til å tro i denne serien. Jeg er hundre prosent sikker på at vi får vite hva som skjedde med Naomi etterhvert. Tviler på at skaperne glemmer en så viktig detalj. De har vel hatt full kontroll til nå, så at de skulle glemme et slikt element ser jeg ingen grunn til.

Tror ikke det er to helikoptre på båten. Hva skal man med to helikoptre, egentlig?

Ledende produsenter(Carlton Cuse og Damon Lindelof) har allerede sagt for lenge sida i podcasten til D.O.C.(episode 3x18) at Noami kræsjlanda og at helikoptrert endte i vannet. Å hvorfor de trengte to helikoptre er allerede blitt besvart i "Meet Kevin Johnson" hvis du hadde følgt med litt nærmere.

Fra lostpedia:

Naomi was hired by an unknown party to find the Island and to protect a team which would operate on the Island. She said she was given coordinates and launched grid searches by helicopter from a freighter. The day she reached the island she had just finished a search and was returning to the ship. At a point 80 nautical miles from the ship, the clouds parted and she saw land. As she approached the island, the instruments on the helicopter malfunctioned. Naomi parachuted out of the helicopter, which crashed into the ocean off the north coast of the Island.

Before arriving at the Island, Frank tells Naomi that he should be the first to go to the Island, but she denies his claim and tells him that she wants in first in her helicopter.

Arrival of first freighter helicopter as seen from the Island

What sounds like a helicopter is heard approaching the Island at night from the beach area where the cable goes into the water. Lights are seen in the distance over the ocean followed by the sound of a helicopter. The sounds eventually change to those of a slowing engines/rotors or other mechanical difficulty. The direction of the sound descends to the water and is replaced with the sound of something crashing in the ocean and only a splash on the surface of the water could be seen.

Naomi, in a flight suit with helmet, tinted flight visor, oxygen mask and emergency beacon is found hanging by a parachute from a tree in the jungle.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Hva som skjedde med Naomi ?

Jeg vet det så legger det i Spoiler.

Naomi døde etter at Locke kastet en kniv i ryggen hennes.

Jeg er den som følger mest og best med på Lost, så hvis dere lurer på mer er det bare å spørre.

Lenke til kommentar
Hva som skjedde med Naomi ?

Jeg vet det så legger det i Spoiler.

Naomi døde etter at Locke kastet en kniv i ryggen hennes.

Jeg er den som følger mest og best med på Lost, så hvis dere lurer på mer er det bare å spørre.

De forsøkene dine på å være morsom er litt utdatert nå ;)

Jeg prøver bare å holde meg updatet på hva som skjer. Mulig jeg har misset en scene her og der. Må se ting om igjen skjønner jeg.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det er noe som skurrer her...

jeg kan ikke få det til og stemme at det er to helikoptere.

jeg kan ikke se at det er plass på båten.

og det var bare ett helikopter på båten fra starten.

Naomi og helikopter piloten diskuterte i denne episoden om hvem som skulle dra førts. Namoi vant siden hun hadde høyere rang..

så jeg kan ikke fatte at det er 2 helikoptere...

virker nesten som dette kanskje er en feil.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Det er jo masse plass til to helikoptre da.

hvor? man ser så og si hele båten i denne episoden og jeg kan ikke plassere to stykker på den båten.

men uansett så ER det bare ett helikopter, vi kan jo ikke drive å finne på ting, for at det skal stemme...

Lenke til kommentar

Jepp, det er plass. Å jeg ser egentlig lite vits i diskusjon ettersom vi aldri vil få se hvertfall Noami sitt helikopter på nytt(vi så det jo litt i S3) siden vi neppe får et flashback til ifra Michael på båten og det helikoptret ligger et sted i havet et sted.

Lenke til kommentar
Jeg prøver bare å holde meg updatet på hva som skjer. Mulig jeg har misset en scene her og der. Må se ting om igjen skjønner jeg.

Neste post uten relevant innhold kan føre til reaksjoner fra vår side.

Sabotering og urelevant posting i tråder kan staffes med utestengelse,enten kortvarig eller permanent.

Vennligst les retningslinjene, punkt 1, 2 og 15.

Ha fortsatt en god Påske :)

Lenke til kommentar

Mahavishnu: Enig meg deg fra din andre post her i tråden. Når Danielle ble skutt på veg til ''The Temple'', så slo det meg at en grundig Danielle-sentrert episode etter denne er nå fult mulig, og det på et fornuftig tidspunkt.

Ellers en helrå episode. Bør ha ringt et par bjeller hos de fleste etter episoden.

Edit: Må nok putte denne i spoiler.

Siden neste episode er Ben og Sayid-sentric, så ligger det i kortene hvordan Sayid begynte sitt sammarbeid med Ben. Dog var dette en tankevekker mens Sayid avhørte Michael på båten i denne episoden.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Masse forskjellig tull gjennom hele tråden

Og der trykka vi "ignorer bruker"! Greit nok at du vil trolle, men bestem deg da i hvertfall om du skal være en ekspert eller idiot, når det kommer til Lost.

Likte denne episoden veldig godt. Ganske sjokkerende slutt, men typisk Ben å ha planlagt det hele tiden. Han hadde sikkert gitt instruks til folka sine om å drepe Rousseau og Carl, så ble han kvitt to brysomme fluer i et smekk.

Var overraskende når Carl ble skutt. Men etter "talen" Rosseau holdt, hvor hun liksom manna opp Alex til å løpe, da ble jeg UTROLIG overrasket over hvor enkelt Rousseau ble plukket ned av snikskytterne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

jeg er ikke helt sikker på om det var "the Others" som drepte Carl og Rousseau, fordi de ble skutt med våpen som hadde lyddemper og veldig presisjons skyting.

det vi vet er at de others har rimelig primitive pistoler og noen rifler.

så jeg bare spekulrer i om det faktisk kan være noen fra båten

som har tilgang til et slik våpen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...