Gå til innhold

Lost 4x8 - "Meet Kevin Johnson" (USA)

Anbefalte innlegg

Nird... ser hva du mener, men du kan ikke beskride fakta. Libby var med i Episoden, men var ikke listet opp i Oceanic 6.

Jeg har sett igjennom en del episoder med Libby nå. Jeg tror hun var en av "The Others" og er en spion for Ben, vi vet jo at han ansetter spioner.

PS! Kan ha vært en annen båt Naomi hadde sitt helikopter på. Mulig dette var Penelopes båt, mens båten som vi har sett nå i det siste var farens båt.

Var familien rik nok til å ha to båter ? JA , DE HADDE MANGE PENGER. De er rike, ergo 2 båter. Jeg er litt smartere og skarpere en de fleste. (dere er alle ok, men ikke best i å løse Lost gåter.)

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Libby er DØD! hu ble skutt, av michael, sammen med anna lucia

nei det er 1 båt og 1 helikopter.

penelope er ikke på noen båt, hu er hjemme i stuen sin..

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

eeee Nå tror jeg du må se episodene en gang til.

Libby lever ! Hun har kommet seg av Øya.

Vi her på forumet går utifra at hun jobber for Ben.

(må jeg minne deg om at Locke ble skutt han også, er han også død ?)

Pen har en båt, hør på hva Naomi sier i ene epsioden.

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar

Dette var storartet som bare det.

Miles er i live. Den karakteren var så kul som bare det og jeg begynte å tro at vi ikke skulle se mer til ham etter Eggtown, men her hopper han inn.

Michael

Flott måte å vise hele historien hans i New York.

Den sangen han hørte på Mama Cass Elliot med "it's getting better" var i samme gode gamnle Lost-stil som "Make your own kind of music" og "Downtown". Denne hyggelig musikken som foregår under noe veldig mørkt og dystert.

Så har vi den koreanske klokken igjen.

Litt synd at neste gang vi skulle se Libby etter Live Together, Die Alone skulle bare være i hallusinasjoner. Håper at vi får et flashback som forklarer hvorfor hun var på Santa Rosa osv.

Jeg tenkte på det Mrs. Hawking sa om "the universe ha<s a way of course correcting". Michael var aldri ment til å dø.

Tom

Nå fikk vi en bekreftelse på at han er homofil. Haha. På en måte så skuffer det meg pga han var jo den mest fryktende karakteren så lenge, men også på en annen måte så er det moro å se dette oppklart.

Det som er interessant at han også har kommet seg ut av øya.

Fatisk tror jeg Tom er i New York i tidsrommet 5. desember til 10. Han dro dit ved hjelp av ubåten, dro til New York og etterpå dro til Tallahassee for å hente Cooper. Så dro han tilbake til øya og spilte fotball med Jack.

Overlook Hotel feeling

Jeg elsker hvordan båten Kahana virkelig har et Overlook Hotel-feeling i det. Du kan f.eks. se en øks plantet i skipskroget som ingen har visstnok lagt merke til. Og du har den store blodflekken i veggen som tyder på mye historie på dette skipet.

Så har vi Regina i forige episode.

Og elsket kommentaren til George Minkowski om tennisballkastingen til Michael. "Jack Nicholson in The Shining".

Jeg håper på flere Kubrick referanser i serien. Sånn som vi så i sesng 3 med Karl i Room 23 som klart refererte til A Clockwork Orange.

Danielle, Alex og Karl

Endelig skulle vi dra til The Temple som ble nevnt i sesongfinalen. Ble litt skuffet over at vi ikke fikk sett the Others.

Men boy, dette var virkelig en interessant avslutning. Minnet meg om I Do som slutter på ganske så samme måte, men også minner meg om Two for the Road etter som to personer ble skutt her.

At Karl er død kan gå for meg. Blir bra storyline for Rousseauene. Men at Danielle dør. (Som forresten har fått seg nye klær for første gang).

Det er verre enn å ta fra oss Libby som hadde flere spørsmål liggende. Jeg tror hun overlever. (Slik som det er med The Island som noen ganger kan ta vekk mennesker, mens noen kan ikke).

Øya lot Mikhail leve fordi han ikke hadde oppnådd hans mening og hans kall. Ben t.o.m. sier at Mikhail må drepe Charlie så derfor lot han ham leve helt til det øyeblikket.

Dessuten har forfatterne lovet oss mange ganger at vi skal få vite om Montands arm, så jeg frykter ikke for henne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
eeee Nå tror jeg du må se episodene en gang til.

Libby lever ! Hun har kommet seg av Øya.

Vi her på forumet går utifra at hun jobber for Ben.

(må jeg minne deg om at Locke ble skutt han også, er han også død ?)

Pen har en båt, hør på hva Naomi sier i ene epsioden.

kødder du? eller mener du dette seriøst?

Libby er død. vi så at hu var stein dau.

hun fikk til og med en overdose med heroin før de begavde henne.

vi vet at øya manifisterer folk, slik som ble gjort med faren til jack

det samme skjedde på sykehuset med michael. altså ikke virklighet

Libby jobbet for Ben ja, hun var en av de "others"

Penelope er ikke på en båt, noe hun sier i slutten av sesong 3 da hun snakker med charlie

skjekk fakta gutt før du påstår ting.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Vi vet ikke om Libby jobbet for Ben, noe jeg neppe tror fordi hvis hun hadde vært spionen til Ben ville det vært avslørt allerede før hun døde.

Eneste vi vet per dags dato om fortiden til Libby er at hun trolig var schizofren(møte med Desmond hvor hun kaller seg "Elizabeth") og endte på galehuset hvor hun senere ble frisk og kanskje gikk tilbake til å bli psykolog eller ble det. Pluss at hun under møte med Desmond fortalte at ektemannen hennes som tilfeldig het "Dave" døde på grunn av en sykdom og da ga Desmond båten oppkalt etter henne til Desmond fordi hun ville at Desmond skulle vinne for å få tilbake Penny.

Åja, Libby er temmelig død. Og kommer ikke tilbake før en evt. "Season 7: The Zombie Season"(internspøk for en del Lost-fans). Hun er død og begravet. Husker jeg skvatt litt når hun våkna med blod i munnen etter å ha blitt skutt før hun døde senere mens hun ble overdoset av heroinen til Charlie for å lindre smerten.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

ja sorry, tenkte feil, jobbet nok ikke for ben nei, trodde hun var en av "the others" men det stemmer ikke, hun var med på flyet..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Ser vi på samme serie ? Tror dere må gå tilbake å se engang til.

Var det ikke Mr.Eko som fikk en overdose heroin ? Var jo slik han døde.

nei mr.ecko ble drept av Smokey.

Lenke til kommentar

Beklager for off-topic, men jeg må nesten smile litt av at du lar deg provosere av Kjakan24 sine veldig tydelig ironiske innlegg NIrD :p

On-topic: Jeg skjønner at jeg må se hele lost fra begynnelsen igjen, for når det blir diskutert detaljer her så får jeg støtt og stadig den samme "aha, det stemmer. det har skjedd ja.." opplevelsen. Har dere andre en merkverdig god hukommelse, eller har dere allerede forfrisket med gamle episoder allerede?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

synes ikke ironiske innlegg har noe og gjøre i en slik diskusjon, mange tar dette seriøst som prøver å forstå.

men jeg blir ikke provosert, blir litt oppgitt bare, og prøver å forklare det.

Lenke til kommentar
Lurer på om manusforfatterne allerede da viste at Naomi "jugde" til Sayid om at hun var ansatt av Penelope istede for av faren hennes.

Det var vel bare en eller to episoder etterpå at vi fikk vite at hun ikke var ansatt av Penelope (da charlie døde i den saken under vann). Så de hadde nok det klart da.

Lenke til kommentar

oppgitt over hvor utrolig unødvendig det er. Om en en dag kommer og faktisk lurer på noe slikt, eller har misforstått serien så ere jo ikke sikkert folk lenger gidder å svare på slikt etter at kjakan24 har gjort sitt.

Om du faktisk ikke tuller kjakan24, så beklager jeg "anklagelsen".

Mojo Pin : stemmer det ja, takk:) "Not pennys boat" eller noe slikt var det ja.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar

Neimen, jeg sier ikke det var 2 helikoptere på båten i episoden, men du sier det ikke er plass til 2 på båten!

Jeg sa bare at det er 2 helikopterlandinger eller hva det heter. 2 sirkler som de kan lande på. Så det er jo plass til 2.

Så kanskje det bare styrtet med Naomi og ikke noe annet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Neimen, jeg sier ikke det var 2 helikoptere på båten i episoden, men du sier det ikke er plass til 2 på båten!

Jeg sa bare at det er 2 helikopterlandinger eller hva det heter. 2 sirkler som de kan lande på. Så det er jo plass til 2.

skjønner poenget ditt, men når båten drar fra fiji er det bare ett helikopter.

et annet helikopter kan ikke bare komme fra ingen steder.

saken er nok trolig den at hu ble dumpa der av piloten som snudde igjen.

også bare for og lure de eller noe slikt..

men planen dems gikk ikke helt i boks.

Lenke til kommentar

skjønner poenget ditt, men når båten drar fra fiji er det bare ett helikopter.

et annet helikopter kan ikke bare komme fra ingen steder.

saken er nok trolig den at hu ble dumpa der av piloten som snudde igjen.

også bare for og lure de eller noe slikt..

men planen dems gikk ikke helt i boks.

Fra ingensteder? jeg vet ikke med deg, men jeg har fått det for meg at helikopter kommer fra lufta, noe som ikke hindrer det i å lande på en båt på havet. Så sliksett, kan det ha kommet et helikopter til på båten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

avstand også videre, det er for langt fra noe land til at et helicopter kan kjøre ut til båten, for lite bensin osv.. så jeg tror ikke det er en mulighet..

Lenke til kommentar
avstand også videre, det er for langt fra noe land til at et helicopter kan kjøre ut til båten, for lite bensin osv.. så jeg tror ikke det er en mulighet..

Et nytt helikopter kan da kommet like etter avreisen? Jeg vet at dette ikke høres sannsynlig ut, jeg sier bare at du ikke kan utelukke at det er to helikoptre som hører til båten.

Personlig tror jeg ikke det. Jeg tror ikke Naomi styrtet med noe helikopter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

nei utelukker ingen ting, men jeg bare ser på fakta og spekulerer med det vi har ikke alt som kunne ha vært.

men unasett dette har sikkert ingen ting av betydning.

litt tåplig og prike på det..

vi begynner on-topic og diskutere denne episoden.

sikkert mye noen lurer på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...