Gå til innhold

Lost 4x8 - "Meet Kevin Johnson" (USA)

Anbefalte innlegg

Sonja84: Forøvrig lurer eg på kva du meiner med at Widmore kunne hyre eit ordentleg mannskap. Mannskapet såg då greit nok ut det ut frå dagens episode.

For meg ser mannskapet ut som delvis narkomane, delvis fengselsfugler. Jeg synes vel bare det at mannskapet og ikke minst kapteinen kunne være mer profesjonell. Med et slikt mannskap er oppdraget dømt til å mislykkes.

Forøvrig tror jeg Sayid tok Michael med til kapteinen for å vinne kapteinens tillit. Kan si mye om sayid, men dum er han ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel verdt å ta med i totalvurderingen at mannskapet var mindre rufsete da Michael mønstret på. De er jo sterkt preget av at flere har blitt sinnsforvirret og andre har tatt livet sitt.

Syns det virker troverdig nok, jeg. Det er ment å være en båt som ikke vekker oppsikt,

Ser at enkelte forventet at båten skulle vært et prangende krigsskip.

Widmoore er rik, ikke dum. Dette skal gå upåaktet hen, derfor er det en gammal, slitt skute som blir brukt.

Lenke til kommentar
Er vel verdt å ta med i totalvurderingen at mannskapet var mindre rufsete da Michael mønstret på. De er jo sterkt preget av at flere har blitt sinnsforvirret og andre har tatt livet sitt.

Syns det virker troverdig nok, jeg. Det er ment å være en båt som ikke vekker oppsikt,

Ser at enkelte forventet at båten skulle vært et prangende krigsskip.

Widmoore er rik, ikke dum. Dette skal gå upåaktet hen, derfor er det en gammal, slitt skute som blir brukt.

Slik går det også an å være uenig med meg, i stedet for å komme med slengkommentarer som enkelte andre gjør. JackBauer2: jeg skjønner poenget ditt. Fortsatt litt skuffet over denne episoden.

Herregud er det mulig...leiesoldater sminker seg ikke og er ikke som mennskene i Desperat Housewifes. Å hvordan kan du si at de narkomane når vi vet null niks om fortiden til noen av folkene ombord i båten som alle leiesoldatene? Slutt å snakk når du ikke vet bedre, det er bare idiotisk å si sånt.

Uten at jeg vet noe om deres tidligere diskusjoner, og med forbehold om at jeg har oversett noe i tråden, så er det du som er barnslig som maser om desperate housewifes. Han sier jo bare det han mener om episoden..

Mojo Pin: Takk, for støtten :thumbup:

Endret av Sonja84
Lenke til kommentar

Hvor mange er det i Oceanic 6 ?

Av de vi viste om tidlig var det jo Jack, Kate, Hurley, Jin, Sayid og Aron. Samt Ben.

Men nå er jo også Libby med i denne gruppen, eller hun har kommet seg at øya uten for O6. Men uansett kult at hun har kommet seg vekk. Men hvordan i all verden har hun rukket å ta sykepleier utdannelse. Eller var det lege hun jobbet som på Sykehuset der Kevin Johnson lå ?

En annen ting jeg lurer på etter å ha sett episoden, jeg synes det er svakt av serieskaperne og hyre inn den samme skuespilleren som spilte Michael, til å spille Kevin Johnson. Hvorfor gjør de dette ? (går serien så dårlig ? ).

Synes ihvertfall at det er teit at en som spiller en viktig rolle, kommer tilbake som en helt ny karakter. Hva om Mr.Eko skulle komme tilbake som James Hooper eller noe slikt.

Nei dette valget av skuespiller synes jeg var meget svakt.

Gir episoden 1/10 pga dette. Dessuten burde de gitt bedre forklaring på hvordan Libby har kommet seg av øya.

Lenke til kommentar
Vi får lov til å si hva vi mener om andre brukere sine kommentarer så ikke kom her inn å si at kommentering av andres innlegg ikke er lov.

Ja og nei. Det er lov å kommentere andre innlegg, men ikke deres person eller rett til å delta i diskusjonen.

Her i Lost-kategorien synes folk å ta ting litt for personlig til tider. Jeg ber dere holde dere til sak og unngå personangrep. Ta ballen, ikke mannen (eller kvinnen). Enkelt sagt er det helt greit å si at noe er barnslig, og da selvsagt også å argumentere for hvorfor det ikke er det. Men det er ikke greit å si at noen er barnslig, når denne noen er bruker på forumet og deltar i diskusjonen. Ei heller å si at de burde holde seg unna serien eller diskusjonen. Lost er en kommersiell TV-serie som vises på TV, ikke en lukket klubb med opptaksprøve og medlemsbetingelser.

Dette er et diskusjonsforum, hensikten med trådene her er at folk med ulike synspunkter på emnet skal kunne diskutere disse, uten å risikere flaming. Denne kategorien er som de fleste kategorier åpne for alle som har interesse for eller synspunkter på det som diskuteres, og så lenge de fremføres med saklighet og alminnelig høflighet og ikke har preg av trolling.

Noen poster som gikk på person er slettet.

Reaksjoner på moderering tas som vanlig på PM, ikke her i tråden.

Geir :)

Lenke til kommentar
Kjakan24, den var god du gitt...

Skjønner ikke helt hvor du vil med dette.

Den var god ? Hva mener du. Hvis du mener episoden så er jeg veldig uenig med deg. Synes også det er rart at dere andre ikke klarer å se hvor dårlig det var at de nå bruker samme skuespiller to ganger.

Viser vel bare at ikke alle er så skarpe som meg når det kommer til Lost.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

kom til på tenke på en ting, når vi ser båten drar fra Fiji, så er det ètt helikopterder.

i sesong 3 så kommer Naomi i et helokopter og det styrter i vannet etter at hu hadde hoppet ut... ?!

hva var det, hvor kommer det helikopteret fra?

Lenke til kommentar
kom til på tenke på en ting, når vi ser båten drar fra Fiji, så er det ètt helikopterder.

i sesong 3 så kommer Naomi i et helokopter og det styrter i vannet etter at hu hadde hoppet ut... ?!

de hadde vel 2 helikoptere på båten da?

Naomi sitt kommer ifra båten som Sayid og de andre er på nå, når vi ser Kevin går på båten tidlig i episoden så hilser han jo på Naomi.

Lenke til kommentar

Hmm, sant.. Nå husker ikke jeg episoden helt, men så vi at helikopteret faktisk styrtet? Det kunne ikke bare være et triks av no slag?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

de hadde vel 2 helikoptere på båten da?

Naomi sitt kommer ifra båten som Sayid og de andre er på nå, når vi ser Kevin går på båten tidlig i episoden så hilser han jo på Naomi.

det er bare ett på båten.

båten er for liten til to.

er ganske sikker på at noe styrtet i vannet i sesong 3..

prøve og finne ut hvilken episode naomi kom..

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Hvor mange er det i Oceanic 6 ?

Av de vi viste om tidlig var det jo Jack, Kate, Hurley, Jin, Sayid og Aron. Samt Ben.

Men nå er jo også Libby med i denne gruppen, eller hun har kommet seg at øya uten for O6. Men uansett kult at hun har kommet seg vekk. Men hvordan i all verden har hun rukket å ta sykepleier utdannelse. Eller var det lege hun jobbet som på Sykehuset der Kevin Johnson lå ?

En annen ting jeg lurer på etter å ha sett episoden, jeg synes det er svakt av serieskaperne og hyre inn den samme skuespilleren som spilte Michael, til å spille Kevin Johnson. Hvorfor gjør de dette ? (går serien så dårlig ? ).

Synes ihvertfall at det er teit at en som spiller en viktig rolle, kommer tilbake som en helt ny karakter. Hva om Mr.Eko skulle komme tilbake som James Hooper eller noe slikt.

Nei dette valget av skuespiller synes jeg var meget svakt.

Gir episoden 1/10 pga dette. Dessuten burde de gitt bedre forklaring på hvordan Libby har kommet seg av øya.

har du fulgt med på lost i det hele tatt!?!

eller har du bare sett denne episoden.

sett deg ned i sofaen og se igjennom Lost en gang til, så skjønner du litt mer..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Er plass til 2 på båten, syns jeg ser 2 sånne helikopterlandinger.

Mente ikke det er 2 nå, men at det ene styrtet med naomi, og det andre er fremdeles på båten.

neppe, se denne episoden igjen, det er bare ET helikopter der.

har funnet manuset fra når Naomi styrtet, det er noe muffins her.

S: My name is Sayid Jarrah. I understand your helicopter crashed onto the island.

N: Actually it crashed in the water.

S: What's your name?

N: Naomi. Naomi Dorrit.

S: Naomi, from where exactly did you take off?

N: A ship, freighter, about 80 nautical miles west of here. We're part of a search and recovery team.

S: You told my friends the wreckage of flight 815 was discovered. Did you mean the partial wreckage?

N: No. They found the entire plane off the coast of Bali in an ocean trench four miles deep. They sent down cameras in these little robots to survey the wreck. The bodies were all there.

S: Well obviously we're not dead.

N: Obviously.

S: So if you weren't looking for us, then who were you looking for?

N: Him.

S: Desmond?

N: My company was hired by a woman named Penelope Widmore. I don't know why. I never met her. She gave us a set of coordinates. We've been conducting a differential GPS grid search ever since.

S: You knew about the Island?

N: Island? We were given coordinates in the middle of the bloody ocean. We thought it was a fool's errand... till three days ago. I was flying back for the ship when all the sudden the clouds cleared and I saw... land. The instruments started spinning. I realized I was going down so I grabbed my 'chute and I bailed.

S: Did you actually see her helicopter?

D: No.

N: You think I'm lying, mate?

S: And I take it you have no means whatsoever of communicating with that freighter of yours?

N: What was your name? Sayid?

S: Yes.

N: Remind me not to rescue you Sayid.

sayid påpeker at han ikke så helikopteret.

så mulig dette er en bløff, men hvorfor?

hva var tanken bak det..

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...