pessimisten Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 Litt amatør messig, men vil gjerne ha litt kritikk på disse bildene: Bildene er tatt med engangskamera... så det setter ting litt i perspektiv om hvor amatør jeg er . Men sysn da selv det ble ganske bra, men er ikke sikker på om det bare er meg da... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Engangskamera kan brukes til mye flott. I tillegg virker det som om du har fått tak i et skikkelig dårlig. Resultatet blir rett og slett vakkert. Bildene har den herlige instamatic-feelingen fra sekstitallet, og jeg elsker den stilen. Bildene dine er ikke de beste eksemplene, men de får duge for nå. Jobb enda litt mer med den stilen sommeren 08, så har du noe på gang. Thumbs up for i alle fall et godt bilde, og det er det første av dem. Det andre gror litt for mye igjen. Endret 21. mars 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
pederk Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 Enig med PMNormal. Du har fått til noe kult her. Liker begge bildene. Mer? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 Engangskamera kan brukes til mye flott. I tillegg virker det som om du har fått tak i et skikkelig dårlig. Resultatet blir rett og slett vakkert. Bildene har den herlige instamatic-feelingen fra sekstitallet, og jeg elsker den stilen. Bildene dine er ikke de beste eksemplene, men de får duge for nå. Jobb enda litt mer med den stilen sommeren 08, så har du noe på gang.Så enig som det går an å bli, både med at engangskamera funker til veldig mye når du har godt lys, og at det du har fått er skikkelig dårlig ;-) Samtidig er dette bilder som fungerer godt, særlig det første! Skyggen som slår 90° ned fra han som dykker, er svært godt fanget! Bildestilen er som nevnt også meget passende til disse bildene, personlig ville jeg croppet begge bildene til 6x7, da jeg synes det formatet passer godt her. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 Tusen takk Skal croppe bildene når jeg har måkt Lenke til kommentar
Raugen Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 Likte bildene meget godt! De fanget en fin stemning. Kan du fortelle meg hvilket kamera du har brukt? Eller bare et tips om hvor man får tak i et såpass dårlig engangskamera, eller om alle gir et slikt resultat? Lenke til kommentar
diax Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Jeg er enig at disse bildene var gode. Spesielt det første likte jeg veldig godt. Her poster du to bilder med et engangskamera som sikkert hadde best før dato i forrige århundre. Også leverer du 2 knallbilder. De mangler masse på det tekniske. Men teknisk perfekte bilder ser vi masse av. Det jeg ofte syns mangler er bilder som forteller hverdagshistorier på den måten du har her. Det er så utrolig ironisk. Du leverer i alle høyeste grad med et crappy engangskamera. Mens andre presterer å poste bilder av pc-tastaturet sitt eller en pynte-gjenstad i vinduskarmen eller noe annet dritt. Og det med utstyr til mange tusen kroner. Endret 21. mars 2008 av diax Lenke til kommentar
JonH Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 Likte det første, sikkert mange som drømmer seg tilbake til barndommen. Jeg får en følelse av å gå et stykke tilbake i tid. Det andre var nok for dårlig etter min mening. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) hadde aldri forventet så god kritikk Er enig i at det andre ikke var fullt så bra, Men ble selv veldig fornøyd med skyggen i det første bildet. Har brukt et vanntett fujifilm engangs kamera som har logget i skuffen i ca 1 år før bruk Hvilken størrelse? 6/7 hva da? Endret 22. mars 2008 av pessimisten Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Og der fikk vi oppskriften. Kjøp et kamera i dag, og legg det i skuffen. Planlegging av neste års sommerbilder er i gang over det ganske land Du virker litt overrasket, pessimisten. Det er ikke så rart, fordi for en "legmann" er det kanskje litt uvanlig at slike visuelle uttrykk settes så høyt blant oss som har egnet store deler av vårt liv til fotografering. Det er nok litt art by accident for din del, men nå har du kanskje lært noe av det. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Og der fikk vi oppskriften. Kjøp et kamera i dag, og legg det i skuffen. Planlegging av neste års sommerbilder er i gang over det ganske land Du virker litt overrasket, pessimisten. Det er ikke så rart, fordi for en "legmann" er det kanskje litt uvanlig at slike visuelle uttrykk settes så høyt blant oss som har egnet store deler av vårt liv til fotografering. Det er nok litt art by accident for din del, men nå har du kanskje lært noe av det. Jupp, Lært en del faktisk... Art by accident var en god beskrivelse ^^ Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Litt amatør messig, men vil gjerne ha litt kritikk på disse bildene: Bildene er tatt med engangskamera... så det setter ting litt i perspektiv om hvor amatør jeg er . Men sysn da selv det ble ganske bra, men er ikke sikker på om det bare er meg da... Fine bilder, fikk en god retrofølelse av det:) Sommerbilder skrives forresten i et ord;) Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 6/7 hva da?Spiller ingen trille - det er bare forholdet mellom sidene som skal være 6/7 (eller 6x7)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå