WiIIy Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Hei. Skal formatere PC-en min, windows xp home, og lurar på om det går an å formatere og reinstallere PC-en utan å brke produktnøkkel. Har gjor det mange gongar før men no har eg bruktop lisensen til windows-CD-en. Har ikkje recovery cd. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Hei.Skal formatere PC-en min, windows xp home, og lurar på om det går an å formatere og reinstallere PC-en utan å brke produktnøkkel. Har gjor det mange gongar før men no har eg bruktop lisensen til windows-CD-en. Har ikkje recovery cd. Trykk på F10 tasten med en gang du ser merkenavnet på pc-en kommer fram på skjermen Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Hvis du har en lovlig lisens kan du bare ringe MS så ordner de det, har selv gjort det et par ganger da jeg har brukt opp antall lisenser på en nøkkel (pga. masse reinstalleringer på samme maskin) Lenke til kommentar
WiIIy Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Takk for svar! Får prøve a ringe MS og visst det går so spara eg jo ca. 900 kr Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Di installerer jo som vanelig, men når du skal aktivere så ringer du MS... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå