MostlyLurkin' Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Gold abonnementet mitt går ut snart, vil jeg miste nicket mitt da? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Nope. Da går du tilbake til Silver. Birger Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Flotters! Da kan jeg drøye en stund med å fornye, siden jeg ikke spiller så mye online om dagen Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Hvis du betaler for gull abonement med VISA kort (antar det djelder andre kort også) så blir den automatisk fornyet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Tragisk at det er automatisk trekk og at du må rynge MS for å kansellere det. Burde vore eit valg i kontoinnstillingene for å slå av eller på automatisk trekk. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Tragisk at det er automatisk trekk og at du må rynge MS for å kansellere det. Burde vore eit valg i kontoinnstillingene for å slå av eller på automatisk trekk. Hæh?! Er det? Jaja, det står på morra mi, siden jeg lånte kortet hennes når jeg kjøpte XBL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå