Duckhunter Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Ja, har akkurat bestilt denne PSUen, da jeg har lest mye bra om Mist 500W. Finnes jo ingen tester av den enda... ikke som jeg har klart å finne Men så ser jeg at forgjengeren til rev. 3, dvs rev. 2 eller 1 støyer en del mer Er jo ikke noe glad i støy fra PCen, så lurer på om det er noen med denne som kan komme med brukererfaringer med støy og deres erfaringer i forhold til stabilitet og andre ting som kan være greit å ta med seg... Ble skeptisk og vurderer nesten å bruke returretten... Edit: skriveleif og omformulering Endret 21. mars 2008 av Duckhunter Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Har hatt min ett halvt år eller noe sånt. Og jeg synes igrunn ikke den støyer så mye. Men nå er ikke jeg så veldig kresen når det gjelder støy. Har så langt fungert optimalt. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Hadde Mist 600W den første revisjonen, men byttet til Rev3 grunnet litt støy. Nå hører jeg såvidt at viften går, og er bare fornøyd hittil. Tror ikke du vil angre på kjøpet. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Høres bra ut dette Hvordan er det i forhold til at 12v railen er delt opp i 4? Står jo at hver av dem er på 20A og dette skal jo i teorien gi 20x12x4 = 960W bare 12v railene... og dette blir jo så klart galt går ut fra at det er maks Ampere på hver av railene, og om 2 av railene feks trekker maks strøm, så kan ikke de andre to railene gi mer enn 4-5 amp? Har heller ikke funnet de andre kabelsettene som skal vær å få kjøpt fra microplex? Er litt bortkommet på dette med PSUer som dere sikkert skjønner Lenke til kommentar
Espen W Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Tipper det er mulig å ta ut 20A på hver rail, men ikke på alle samtidig. Du kan altså ikke ta ut mer enn 20A pr rail. Det følger jo med et lite lass med kabler. Hva trenger du i tillegg? Espen Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Tipper det er mulig å ta ut 20A på hver rail, men ikke på alle samtidig. Du kan altså ikke ta ut mer enn 20A pr rail. Det følger jo med et lite lass med kabler. Hva trenger du i tillegg? Espen Regnet med at det va ca. sån det fungerte med 12v railene ja... Nei, vet ikke om jeg trenger noen andre kabler, men har lest en eller annen plass her på forumet at det finnes kabler for bedre utnyttelse av 12v railene... Men på mitt system holder det vel uansett om jeg ikke får brukt mer enn 2 av railene, er vel heller om 2-3 mnd når jeg ska oppgradere systemet jeg tenker på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå