Gå til innhold

Ny Pixarfilm: Wall-E

Montag

Anbefalte innlegg

Pixar kommer ut med en ny sci-fi inspirert animasjonssak til sommeren.

wall-e-tsrposter-big177.jpg

HD trailer finner dere her

Det hele ser ganske så fantastisk ut - gleder meg stort til denne. Hva synes dere?

Sjekk forresten ut Robotics -->robot models på nettstedet Buy n Large som er laget i forbindelse med markedsføringen av filmen. Der finner dere f.eks. dette:

pixar031116.jpg

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel Pixar har laget gode filmer men jeg er ikke sikker på at den nye eieren Disney har fått dem til å lage bedre filmer. Men grafikken er ihvertfall på plass, men historien er vel det viktigste fortsatt håper jeg. Samtidig vet jeg heller ikke hvor underholden filmen kommer til å være når de 2 hovedkarakterene ikke kan snakke, blir vel ganske kjedelig uten monolog. Er forsiktig skeptisk til filmen frem de første anmeldelsene kommer, så får vi se.

Ingen som synes hovedkarakteren ligner på en god blanding av R2D2 og E.T?

Lenke til kommentar

Ny pixar film og Montag som trådstarter, trodde jeg hoppet inn i en tråd om et eller annet rart laget som et sammarbeid mellom Ungarn og Polen på slutten av '40 tallet ;)

Tror Wall-E kan bli en artig film som føyer seg inn i Pixar sin bunke med kvalitets-film...

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Kan noen fortelle meg hvorfor denne filmen er hypet så til de grader, som den er? Det kan godt hende det er en sabla bra film, men... why?

IMDB-scoren er nok 90% hype, men Rotten Tomatoes-prosenten kan man ikke unngå. 97% = en mye over gjennomsnittlig god film!

Lenke til kommentar

Wall-E er en svært god film. Den bygger på ganske mange klisjeer, men den er også svært orginal. Menneskeligjørelsen av robotene i kombinasjon av demenneskligjørelsen av menneskene er svært effektiv. I kombinasjon med høy teknologien greier filmen å kommunisere på et svært primitivt nivå.

Filmen er fylt med kontraster som utfyller hverandre.

Lenke til kommentar

Som jeg skrev i en annen tråd skjønte jeg heller ikke all hypen før jeg så traileren. Dette gjorde at jeg måtte ha mer, så jeg så TS'en. :blush: Siden jeg bryr meg mer om historien enn noe annet, hadde ikke den elendige kvaliteten så alt for mye å si. Historien og filmen var på mange måter ikke særlig orginal, men likevell svært gjennomført. Det er så absolutt en feel good-film beste klasse.

Denne skal jeg så absolutt se igjen på kino når den kommer til Norge.

Lenke til kommentar

Vel, jeg bryr meg ikke så alt for mye om kvalitet på bildet; det er historien som teller. Er bildet dårlig og historien god, er filmen god. Derimot er bildet godt og historien dårlig er filmen dårlig.

Det skal dog sies at kvaliteten på orginalbildet virket svært godt, dog den billige kvaliteten jeg så.

Det er en opplevelse jeg gleder meg til å se igjen på den store skjermen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...