Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dårlig lukt, men bra hygene ?

Gjest weiss

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Gutt92_*

Hei, jeg opplever stadig vondt lukt fra min penis, og jeg vasker/dusjer vær dag, noen som vet om noe bra såpe eller noe som greier å få dette vekk ?

Takker for alle svar !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest

fjerner den vondt lukt?

er litt flaut å bestille på internett, med tanke på den kommer rett hjem på døren, er bare 16 år og bor hos hjemme hos mor ; D

Lenke til kommentar

du... den kommmer helt annonymt.. desuten er det ikke flaut å kjøpe sånn! Når jeg fikk min prøve, så fikk jeg den i en Grå konfolut eller noe.. bare med navnet mitt på.. samme som du får da du bestiller ting fra Kondomeriet osv.. den Fjerner Vond lukt.. og ikke skuler.. pluss at du vil kjenne at den er mild og god. :D hadde du hatt en dame.. og hun hadde sett at du hadde en sånn på bade. da hadde hun blitt stoldt av deg! skal jeg låve deg! Lykke til :D

EDIT:

Asan Mann er en Hudvennelig intimsåpe som er spesielt tilpasset dalig vask av mammens underliv.

Asan Mann har en pH-verdi lik den vi finner i intimsonene, og er derfor med på å opprettholde en sunn hud, samt å forebygge ubalanse både for menn og eventuelle partnere. Såpen er mildt parfymert og kommer i en praktisk flaske som inneholder 250 ml.

Asan mann får du kjøpt i nesten alle dagligvarebutikker, Vita og Sparkjøp. Hvis du ikke finner den der du handler til vanelig; spør etter den! :D

Endret av Stallone
Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Jeg har dame, og vi har planer om å gå til neste nivå, derfor vil jeg ikke ha noe vond lukt eller lignende, og jeg liker det ikke selv heller !

Lenke til kommentar
Jeg har dame, og vi har planer om å gå til neste nivå, derfor vil jeg ikke ha noe vond lukt eller lignende, og jeg liker det ikke selv heller !

Kjøp Asan Mann :D koster bare 40 kr eller noe.. skal jeg låve deg at Dama di vil like deg bedre med Asan enn Uten Asan! desuten skal du ikke være flau får å kjøpe sånne ting.. er jo helt normalt.. og vis hun stygge gammle dama i kassa ser rart på deg.. så bare be hun trekke til seg tryne sitt!

Lenke til kommentar

Kjøp Asan Mann :D koster bare 40 kr eller noe.. skal jeg låve deg at Dama di vil like deg bedre med Asan enn Uten Asan! desuten skal du ikke være flau får å kjøpe sånne ting.. er jo helt normalt.. og vis hun stygge gammle dama i kassa ser rart på deg.. så bare be hun trekke til seg tryne sitt!

Går ut ifra at du enten jobber hos Asan AS eller at du er er gal/fjern. :ermm:

Lenke til kommentar

Mere Helskrudd :D

Lenke til kommentar

var akkurat det jeg og tenkte :p

Lenke til kommentar

Hvor ofte du dusjer har ikke nødvendigvis så mye å si. Når du dusjer, drar du tilbake forhuden, lar vannet treffe penishodet mens du gnir/gnikker litt rundt hele området, spesielt rett bak penishodet. Pluss poeng for å bruke dr. greve eller noe anna intimvask såpe, selv om de etter egen erfaring ikke har en dritt å si om du bruker vanlige såper.

Lenke til kommentar

Bruker selv Asan-greien, og den funker helt fint, men det gjør da andre intimsåper også.

Er forresten veldig lite som er flaut ved å kjøpe det. Det som er flaut er å lukte dårlig. Du trenger jo ikke bestille den på nettet heller, gå i butikken og kjøp.

Lenke til kommentar

Har du sjekket om det eventuelt kan være sopp? Sopp kan man såvidt jeg vet få uavhengig om man har hatt sex tidligere eller ikke, men dersom du ikke er jomfru ville jeg sjekket om det kan være kjønnssykdommer av noe slag dersom jeg var deg. Hvis du er smittet gjør nok dessverre ikke AsanMann underverker før du er kurert ;)

Lenke til kommentar

Asan Mann inneholder litt mer parfyme...

(Ja det stemmer: mer. Grunnen til dette er at menn har fått det for seg at det kan ikke lukte såpe / rent, det må lukte mann. Og mann er her definert som det som Axe og lignende har fått for seg at menn skal lukte)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...