Gå til innhold

BK: Dark Abdur. (Mangel på tittel)


ZoDz

Anbefalte innlegg

Jeg har forøvrig lekt meg lenge og mye med den effekten nå. Har kommet fram til at jeg ikke kan klare bedre enn det her uten en lyssetning som er i nærheten av Dave hill. Men men. Genseren, vinkelen og etterbehandlinga er bestemt. Ville ikke bruke lavere høyere blender siden jeg ville ha hele kroppen klar. Skulle også ønske at venstre hånda hans var stukket ned i jakkelomma hans forran. Men men. Stripene i genseren er slik i virkeligheten også. Ser litt rart ut thou. Jeg har posta litt mange bilder i det siste, skal ta en pause nå :p

 

2347762883_045d75b577.jpg?v=0

Større Verson: http://farm3.static.flickr.com/2287/234776...45d75b577_b.jpg

 

Exif:

Iso 100

Brennevidde 18mm

Blender f/8

Lukker 1/125

Canon speedlite 430 ex er brukt.

Endret av Zettec
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg likte med det andre bildet var det enkle, stramme men naturlige uttrykket det hadde. Nå er alt det jeg likte borte. Den flotte grafiske effekten er borte. De stripene er for pinglete til å gjøre noe med den saken. Det er mørkere og mer truende, men det gjør ikke bildet mer severdig. Tvert imot, dessverre. Hold deg til den andre versjonen. Her er det for tydelig at du har kopiert en annens teknikk og satt den inn i feil kontekst.

Lenke til kommentar

Litt unaturlig tøffe-seg-uttrykk. Dessuten fikk du ikke tatt i bruk sanden som bakgrunn, slik som på det andre. Men den effekten du har brukt er fin nok den, jeg har ikke noe å si på det tekniske.

 

Jeg likte også det andre mye bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...