Warz Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hei, Har i dag installert Counter Strike Source på min dedikerte server. Serveren har CentOS 4.4. Alt ser ut til å fungere bra, helt til jeg går inn i cs console og skriver "rcon password mittpassord". Da får jeg meldingen "Bad RCON password". Passordet er riktig, i følge server.cfg filen som ligger under srcds_l/cstrike/cfg/ Har prøvd alt og finner ikke ut hvorfor det ikke fungerer. Noen som vet hva dette kan skyldes? Lenke til kommentar
espenb92 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 ta og prøv "rcon_password "dittpassord". altså ta med en understrek mellom rcon og password Lenke til kommentar
Xevillio Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Her er en guide til Rcon Lenke til kommentar
Warz Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 ta og prøv "rcon_password "dittpassord". altså ta med en understrek mellom rcon og password Ops sorry... jeg skrev feil å første posten, men jeg har alltid skrevet rcon_password mittpassord. Uansett, i dag fant jeg ut grunnen..... Jeg hadde skrevet i config fila rcon_password "12345" ... altså "" <-- men det skulle ikke være der :/ Funker nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå