Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva er det RASKESTE du har kjørt på nordiske veier?

Anbefalte innlegg

Hvor fort har DU kjørt på veiene i norden?

Holder du fartsgrensa eller Trykker du litt extra på gassen

Selv har jeg kjørt i ca 240 med m3`n, hadde sikkert klart mer men gadd rett å slett ikke!

Har sittet på fortere da. 270 med skyline. På autobahnen i fjord en gang.. Det var sinsykt rått!.. hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor fort har DU kjørt på veiene i norden?

Holder du fartsgrensa eller Trykker du litt extra på gassen

Selv har jeg kjørt i ca 240 med m3`n, hadde sikkert klart mer men gadd rett å slett ikke!

Har sittet på fortere da. 270 med skyline. På autobahnen i fjord en gang.. Det var sinsykt rått!.. hehe

Mener ikke å være dust eller noe, men hva er egentlig poenget med denne tråden? Skal vi skryte av fartsbrudd liksom? :hmm:

Lenke til kommentar

For å drive litt folkeopplsyning her, kan jeg opplyse om at "Autobahnen" slettes ikke går gjennom Norden eller noen nordiske land, og kan således ikke regnes som en nordisk vei. Med mindre du eller noen andre i norden har kjøpt noen biter av den - har jo vært snakk om å privatisere den og.

Jeg tror videre at denne tråden kommer til å bli steng i likhet med, nettopp, din forrige tråd om samme emnet. Har forumet bestemt seg for at noe ikke er lov, så tror jeg nok ikke at det hjelper å starte en tråd til om det samme. Du må for all del prøve ... Noe du også har gjort.

:)

Lykke til.

Endret av warpig
Lenke til kommentar
En Moderator stengte forige "Farts skryte-tråden" din pga. den var imot reglene (Ikke lov til å lage en post om ulovelige handlinger) så er du trøtt eller? Hvorfor begynner du på en ny igjen? :nei:

Klokka var jo 00:22 når han lagde posten, burde sikkert ha lagt seg for en stund sia da ja.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...