NetFinity Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Har nettopp fått min Charlie-juletilbud(1024/512) linje opp å gå her, og til min forbauselse har jeg samme hastighet som en Delta (2048/640) linje. Er dette en "velkomstpakke" som varer en måneds tid kansje? eller er det en feil? Noen andre som fikk det samme når de tegnet NGT abbonement, for at det senere forsvinner? Lenke til kommentar
Mentalmind Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Jeg tegnet et "Bravo" abonnement sist sommer. Da fikk jeg "Charlie" hastighet i et halvt år. Vet ikke om det er det samme du har fått Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Jeg fikk Charlie i august ifjor, på en sommerkampanje. Jeg hadde da Delta hastighet frem til for 2 uker siden, og er nå på Charlie hastighet igjen. Dette var i henhold til tilbudet, 6 mnd. med hastigheten over det jeg bestilte. Savner Delta nå...men det er jo 415,-mer i måneden hvis jeg vil ha det tilbake...så det får nok vente. Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 26. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2003 I mitt tilfelle er det ikke annonsert med at jeg får bedre hastighet en periode. Og jeg har allerede fått rabatt da jeg har juletilbudet som gir Charlie hastighet til 523kr/mnd. Er det mulig at de har gjort en feil slik at jeg får denne hastigheten permanent? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå