Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Forhuden på penis går ikke tilbake

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei

er en gutt på 15 år. og når jeg har stå så er ikke forhuden min trukket helt tilbake den henger liksom midt på hugu. å skan gjøra med det? eller er det heilt normalt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvd med glidemiddel? Tørt er ikkje optimale forhold.

Prøvde engang mens eg var yngre (14-15) og sleit med det samme å trekke bak forhuda mens eg hadde badetiss (evt. skrumpenisse eller hvafaen dere kaller det for om dagene) for så å framkalle ereksjon. Var mildt sagt en dårlig ide siden det stramma til noe inn i helvete, redninga blei mudern som kom inn badedøra og skremte ham liten igjen.

Bare eksperimenter litt, hvis du ikkje kjem nokken veg får du heller ta en tur til legen ellerno.

Lenke til kommentar

Jeg er gutt på 17 år, og jeg har det samme problemet, men jeg får ikke min tilbake i det hele tatt, så jeg tok meg en tur til legen, og jeg ble sendt vidre til sykehuset, der var jeg for ikke lenge siden, og legen sa at jeg måtte ta en oprasjon. Det var ikke farlig sa han, mange som hadde samme problemet. Og han sa at jeg skulle bli omskjert. Jeg gruer meg som faen, men det blir jo bedre etter det da.

MvH TiNuSsS:)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Jeg er gutt på 17 år, og jeg har det samme problemet, men jeg får ikke min tilbake i det hele tatt, så jeg tok meg en tur til legen, og jeg ble sendt vidre til sykehuset, der var jeg for ikke lenge siden, og legen sa at jeg måtte ta en oprasjon. Det var ikke farlig sa han, mange som hadde samme problemet. Og han sa at jeg skulle bli omskjert. Jeg gruer meg som faen, men det blir jo bedre etter det da.

Man må ikke nødvendigvis bli omskjært om man har trang forhud?

Er det ikke mange som bare får snitta opp litt? :p

Lenke til kommentar

Man må ikke nødvendigvis bli omskjært om man har trang forhud?

Er det ikke mange som bare får snitta opp litt? :p

Jo, men det var ikke så lite, at det gjor noe, så legen sa at det var nesten likså greit og ta hele greine

Nei man trenger ofte ikke å bli omskjert. Forhuden er veldig tøyelig, så man kan enkelt strekke den litt selv. Det kan gjøre litt vondt, men er ikke farlig. Bare prøv forsiktig å dra forhuden helt tilbake.

Bare pass på og ikke få sår og infeksjoner, og hvis du har så veldig trang forhud at du ikke har sjangs til og dra den tilbake, så gå til legen, det gjorde jeg.

Lenke til kommentar
Gjest ImunFjert

@TiNuSsS

Ble du virkelig omskjært?!

Det skal i de fleste tilfeller IKKE være nødvendig!

Dersom det ikke går over av seg selv etter litt "trening" så kan det gjøres enkelt med et lite kirurgisk inngrep. :)

Men da er det ikke snakk om omskjæring.

Lenke til kommentar
@TiNuSsS

Ble du virkelig omskjært?!

Det skal i de fleste tilfeller IKKE være nødvendig!

Dersom det ikke går over av seg selv etter litt "trening" så kan det gjøres enkelt med et lite kirurgisk inngrep. :)

Men da er det ikke snakk om omskjæring.

Jeg ble ikke, jeg skal bli, men han sa det at det var best for meg i lengden, og det snitte folk snakke om var ganske stort likavæl. men jeg er ikke helt sikker på om jeg vil bli omskjert eller bare kutta som han sa da.

Men han mente det at det ble best med omskjering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...