Hecci Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hei :!: Jeg har en windows Xp og på en merkelig måte har ikonet til Cd leseren inne på Min datamaskin forsvunnet, og siden PC-en ikke starter Autostart når jeg setter inn en cd, kan jeg ikke åpne cd'ene mine Er det en måte jeg kan søke på en snarvei og legge den inn på Min Datamaskin? eller en annen mulighet? Trenger Hjelp fort!! Takk:D Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Prøv dette. 1. Kopier teksten i fet nedenfor, lim den inn i Notisblokk og lagre filen som CDfiks.reg. Legg den på skrivebordet. 2. Kjør registerfilen ved å dobbeltklikke på den, og si ja til å legge til informasjonen 3. Start maskinen på nytt REGEDIT4 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}] "UpperFilters"=- "LowerFilters"=- [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Cdr4_2K] [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Cdralw2k] [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Cdudf] [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\UdfReadr] Lenke til kommentar
Hecci Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Så jeg kopierer alt bortsett ifra det første, lagrer det og svarer ja! ok:D men kan det skje noe som kan forandre systemet? Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Du endrer jo registeret da. Du kan heller søke etter suspektive Filter-Drivere manuelt og så fjerne dem manuelt fra registeret selv. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Mitt tips blir her å fjerne enheten fra systemet og la det finne cd-spilleren på ny. Følg tipset her, bare velg cd-spilleren og fjern den. atlef. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå