Bjornivar Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hei jeg lurer på om noen her har prøvd eller har kjennskap til H/K forsterkere til bil. Kom over noen på Deal.no. Hvordan er disse i forhold til andre kjente bilstereo merker? Lenke til kommentar
epifant Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Disse forsterkerene er vel såpass nye at det ikke er allverdens erfaringer med dem riktig ennå, men det finnes nok langt dårligere kjøp i den prisklassen. Om jeg var i markedet for 2-kanals forsterkere til rundt 3 000 kroner ville jeg sett på Celestra FA275x eller dynaBel BF2252 som akkurat nå er på salg til 1998 kroner. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Harman Kardon er jo kjent for å lage gode HiFi-forsterkere, så det er nok ikke noe skrot hvertfall. Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Spurte nettopp daglig leder hos Soundpeople i Drammen om det der.. og han sa at harman hadde prøvd seg på bilstereo for rundt 10 år siden ellerno, og gikk på en diger smell fordi de lagde forsterkere med innganger til veldig tynne kabler.. så de som kjøpte de brant de opp en etter en.. Men de skulle visstnok få inn en til uka, for å teste den nye serien.. den digitale teknologien skulle visstnok gjøre sånn at det ikke gjorde noe at de egentlig bruker for små kabler til forsterkerne.. så vi får se! Er jævlig keen på 4 kanalern til harman selv! Endret 28. mars 2008 av thomasSim87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå