Savoy Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hei Prøvde å kjøpe en måneds gratis nedlasting fra rapidshare. Imidlertid gikk det ikke fordi det paypalen min fungerte ikke. Har aldri skjedd med meg før. Noen som vet hva det kan være? Takk for svar. Lenke til kommentar
magio Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hvis du ikke får logget inn så tror jeg du må ta kontakt med paypal.. Lenke til kommentar
Savoy Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Hvis du ikke får logget inn så tror jeg du må ta kontakt med paypal.. Får logga inn. Imidlertid får jeg denne beskjeden: This transaction failed because we were unable to verify this credit card through our card validation process. To proceed with your transaction, please select a different funding method or update the expiration date of this credit card by going to the 'Credit Cards' link in your Profile. Lenke til kommentar
magio Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Den der er vel kanskje selvforklarende da Lenke til kommentar
Savoy Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 Den der er vel kanskje selvforklarende da Hehe ja, men prøvde å forandre de greiene. Imidlertid gikk det ikke da heller. Lenke til kommentar
magio Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Du har vel ikke tilfeldigvis norhordlandsbanken? De skulle vist ha noe problemer med Visa kortene sine nå.. Det er jo en automatisk prosess så problemet må jo ligge enten hos banken din eller hos kortselskapet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå