Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

problemer med og få skriveren til å fungere på ny pc

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har forsøkt og koble printeren min til den nye laptoppen min. Det er en Lexmark p 700 blekkskriver. Jeg har koblet den til og instalert alle driverene som fulgte med, men det virker ikke som den kommuniserer med maskinen. det kommer ikke noen utskrift når jeg ber om utskrift. Etter en melding om ingen komunikasjon så sjekket jeg kabelen den meldingen er nå borte men det kommer ingen utskrift. Jeg har skrudd på printeren selv om det skal skje av seg selv, og den har strøm, kablene sitter ordntlig i den er koblet til med usb er det noen som vet va som kan vere galt her? jeg er taknemlig for svar

hilsen

kamande

Endret av Kamande
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan teste kommunikasjonen til printeren manuelt via et kommandovindu. Fungerer skriveren på andre datamaskiner?

Hei

hvordan gjør jeg det? den fungerte på den forrige pc en men den har jeg dessverre demontert. jeg kan også legge til at jeg har prøvd og kjøre et hjelpe program som fulgte med printeren, men fikk melding om at jeg ikke kunne kjøre det fordi vista ikke godtok filer som var lagt i eldre windows versjon, noe jeg syns er rart andre programer fungerer jo

Lenke til kommentar
Kan det være her problemet ligger? Er denne driveren laget for Vista?

hei

Hm kanskje det, den forige pc en hadde windows xp kan det hende at driveren ikke passer for vista, hvordan kan jeg løse det? ma jeg ha ny printer? noen som vet

Lenke til kommentar
Kan det være her problemet ligger? Er denne driveren laget for Vista?

hei

Hm kanskje det, den forige pc en hadde windows xp kan det hende at driveren ikke passer for vista, hvordan kan jeg løse det? ma jeg ha ny printer? noen som vet

Vista driver

hei

takk er da regner jeg med at det er driveren for vanlig vista jeg skal bruke, det er den vanlige hjemme versonene jeg har for øvrig en hp pavilion dv 9000

hilsen

kamande

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...