MysticoN Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hei hei, jeg svarer på mange poster som jeg ikke har stor intresse i å følge med på, så jeg ønsker meg en "slett" knapp i mine innlegg. så jeg kan "rydde" vekk de postene jeg ikke har intresse av å følge med på. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hvis du trykker på "Administrer" når du er inne på "Mine innlegg" kan du krysse ut de du ikke vil ha på listen din. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Gå til "Mine innlegg", og trykk "administrer" oppe på sida. Der merkjer du av dei trådane du vil ignorere Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Gå til "Mine innlegg", og trykk "administrer" oppe på sida. Der merkjer du av dei trådane du vil ignorere ok takker, vist ikke dette Lenke til kommentar
martbo Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 [Automatisk svar] Problemet er løst, tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg