Gå til innhold

UBIsoft har "drept" Rainbow Six serien med Raven S

Anbefalte innlegg

Prøvde i går demoen av Raven Shield på internett, har ikke prøvd det i LAN, og må si jeg ble enormt skuffet.

Gameplayet og hastigheten minnet rett og slett om CS! Hvor har det blitt av Stealht? One shot one kill effekten? Alle sprang rundt og skøt vilt rundt seg i beste CS stil! Hvor er det blitt av et som kjennetegner Rainbow Six serien?

Nei, her tror jeg UBI rett og slett drepte Rainbow Six. Altfor likt CS.

Jeg kan selvfølgelig ha havnet på en server hvor det ikke fantes annet enn "hard paced action CS dudes" som spiller spillet på denne måten, men det vil tiden vise, vi får prøve det i LAN og se, skuffelsen var og er ennå stor. Vil kanskje se om jeg kan finne en annen, mer seriøs server i kveld... :grumpy:

Tilbake til Flashpoint... :woot:

Des, OUT!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm...tjaaa....

Jeg er både enig og uenig i det du sier. CSL er fortsatt morsomt i Raven Shield, Prison og Import har tendenser til å bli CS kjør på enkelte servere. Alt i alt er jeg ikke 100% fornøyd med RS enda, men det gjenstår og se hvordan det blir når det ferdige produktet kommer ut. Skal uansett bli gøy å tråkke i skoa til gode gamle Ding igjen! :D

Men jeg er skeptisk til hvordan MP miljøet vil bli i Raven. I "gode, gamle dager" når jeg spilte som verst på MSN Gaming Zone, var det et veldig godt miljø og virkelig morsomt å spille. Sniper matcher på Bunkers og CSL, full out assault på Chalet og Met...mmmhm det var tider det. Skal bli spennende og se om Raven kan bli like fengende. Jeg venter spent...stakkars Ubi hvis de dreper R6 serien :grumpy:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Uff ja, savner RS:UO fælt jeg og. Vel. Etter og ha spilt RvS en stund konkluderer jeg med at R6 serien er død. Sålenge det ikke går an å modifisere spillet så er det dødfødt. Slik som alle kjenner til, så var det jo en god del bugs i de gamle R6 spillene. Men flesteparten av de kunne man modde bort. F.eks: Hvis et våpen hadde ukorrekte verdier, kunne man enkelt fikse det ved å gå inn i .txt filene som berørte akkurat det våpenet. Altså, når jeg slutta å spille RS:UO hadde jeg lagt inn omkring 450 våpen; Alle i alfabetisk rekkefølge (hvorav ca.100 av dem var secondaries, pluss ekstra granat typer m.m) - i tillegg hadde jeg et utall med mod-community kampanjer/brett... Jeg var t.o.m medlem i en klan, selv om jeg ikke hadde intenett tilgang hjemme engang... Jeg tviler sterkt på at jeg noengang kommer til å ha det så gøymed et PC spill, som jeg hadde det med RS:UO. Det var fett, ingen tvil om det.

Det er såpass mange småbugs i RvS, som enkelt kunne vært fiksa - men som ikke går an å gjøre noe med at jeg har nesten lyst til å boikotte hele greia. Til ingen nytte selvfølgelig, men slik er det nå bare. Så. Da er det vel bare å spille det, til CS:CZ kommer ut, en gang tidlig på høsten...

Lenke til kommentar

Raven Shield er det best spillet i rs serien.

Hastigheten er blitt mer realistisk og langt ifra cs hatigheten.

One shot one kill effekten er der fortsatt, du må sikkert bare øve deg på å sikte bedre Desdichado :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...