Jo Are Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Har hatt problemer med at datamaskinen "ikke gjentkjenner" Ipod Shuffle'n min når jeg kobbler den til via min medfølgte Usb kabel.. Noen som har erfaringer med dette? noen tips og fiks? =) på forhånd takk Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Finner iTunes den? Dersom ikke, koble den til en annen maskin, og formater, evt. gjenoppbygg den. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Den reager ikke da heller.. får bare en feilmelding om at enheten er ukjent. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Du får altså melding om ukjent enhet på andre maskiner? Koble disken til en maskin med et annet operativsystem Linux/Mac om du bruker Windows. Da vil enheten forhåpentligvis dukke opp, og du vil få mulighet til å formatere den. Dersom du ikke har tilgang på dette bør du ta kontakt med det stedet du kjøpte den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå