Marthe-Ma Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Når jeg i det siste har installert programmer og spill så blir minne bruken min oppimot 95%. Hvis jeg går inn i task manager så er det ingen av programmene der som tilsvarer et slikt minnebruk, så det virker ganske merkelig. Selv når jeg er ferdig med installasjonen så går ikke minnebruken ned. Det eneste som løser problemet er å restarte PC-en. (som jeg har kommet på ihvertfall) Bruker Vista 64bit og har 4 GB ram. Noen som har hørt om noe slikt? og en eventuell løsning. Endret 20. mars 2008 av Marthe-Ma Lenke til kommentar
Xplode Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Det er ingen feil att minnebruken er langt opp mot 100% i Vista. Vista har en funksjon som kalles Superfetch som legger ofte brukte filer i minnet for att det skal gå raskere å få tilgang til dem senere. Rett etter Vista install så har du nok mere minne ledig pga da er det veldig lite Vista kan overføre til minnet, men det øker etterhvert som du installerer programmer og spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå