King-Nothing Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Som topic sier. Trenger en irc-bot som er enklest mulig. Har prøvd Eggdrop, men fikk den aldri helt til å funke da jeg aldri fikk til kommunikasjon over dcc. Noen tips? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Hvis du forteller oss hva slags funksjoner du er ute etter blir det lettere for oss å finne en som er noe for deg? Jeg har brukt Yourbot før men om denne dekker dine behov vet jeg ikke.. Endret 21. mars 2008 av porcelaiN Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg trenger en bot som kan være i kanalen 24/7. Den skal brukes kun til èn kanal, og skal kunne passe på kanalen når ikke jeg eller noen andre op`er er der. Som f.eks kicke ved flooding, banne ved gjentatte kicks osv osv.. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Så du skal ha en som ikke er på din egen PC? Hvilket nettverk befinner kanalen din seg på? De store nettverkene har gjerne egne boter for å passe på kanalen. F.eks Quakenet sin L og Q. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 du har en IRC kanal ? da får du neste ha på din egen pc heletiden med IRC boten oppe eller noe ? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Kanalen er på EFnet. Trodde ikke de hadde boter. Vet om de på QuakeNet og X og Q på UnderNet. eak2k: Hva mener du? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg forstod det slik at du hadde lastet ned en IRC-bot fra en nettside ? eller ønsker du en bot som de på QuakeNet ? Vis du har en bot du har lastet ned trenger du enten en annen pc for og ha installert IRC og ha boten der og la den stå på hele tiden, eller din egen pc som må stå på hele tiden. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Det er også det jeg lurte på. Hvis du ser etter en bot som ikke ligger på en PC hjemme hos deg som skal stå stående 24/7, må du vel nesten bestille et BNC/Eggdrop shell.. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg har shell, så det er ikke noe problem. Jeg vil helst ha en på 24/7 uten at jeg må ha på pc`en hele døgnet. Har lastet ned en som jeg bruker nå, men vil helst ha en som ligner på Eggdrop. Problemet er bare at jeg ikke helt får til Eggdrop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå