lqpl Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 http://www.dinside.no/php/art.php?id=85912 Beste jeg har sett i den prisklassen. lqpl Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Kjempebra pris. Men jeg ville aldri kjøpt en bærbar idag uten å få med cdbrenner. I tillegg så er vel 15 tommers skjerm å foretrekke. Men som alltid så får man det man betaler for. 8) Lenke til kommentar
joschram Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Jeg ville heller gått for Toshiba Satellite 1900-303 som Elkjøp annonserer i Aftenposten idag til kr. 9995,- Pentium 4 2.0GHz, 30GB, 256MB, CDRW/DVD, 15". Johannes Lenke til kommentar
qwert Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Elkjøp annonserer Satellite 1900-303 til 9990,- om dagen. Vurerer denne selv, men synes den er litt stor og tung, samt at skjermkortet ikke er noe å hoppe i taket over. Likevel et bra kjøp. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Toshiba Satellite 1900-303 til 10k. Så på specene, og det så da riktig så bra ut. Hva er ulempen(bortsett fra vekten)? Er dette et landsdekkende tilbud Elkjøp har? Så ingenting på www.elkjop.no Lenke til kommentar
qwert Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Elkjøp ann0onserte denne i Aften-Aften for alle butikker i det nære Østlandsområdet. Vet ikke om de har samme prisen andre steder. Ring din lokale Eljøp og spør. Et annet alternativ fra samme avis, men IMO et dårligere kjøp er Packard-Bell 2491 til 8995,- på Lefdal. Ulemper? Tja: Batterilevetid, mere 'flyttbar' enn 'bærbar' (vekt og størrelse betyr mere enn man tror). Ikke 'mobile' prosessor osv. Er man bare ute etter en desktoperstatter så finnes det kanskje bedre kjøp i ECS 732 eller Fujitsu-Siemens Amilo-D. Disse koster litt mere dog. Vet ikke helt hvordan støyen er på disse Toshibaene heller. Det kan være en faktor. Jeg trekker forbeholdet fra over om skjermkortet (selv om ATI M9 ville vært å foretrekke). Mobility Radeon (M6) er det ikke langt unna samme kortet som Mobility Radeon 7500 (M7). Omtrent på GF2-MX nivå. Bra nok på en bærbar, IMO, og mye bedre ennn GF2-GO 100, integrert SIS, integrert ATI 340M (som jeg først trodde var i Toshibaen), eller S3 Savage4 som er på de fleste billige bærbare. Vurderer sterkt en busstur til Alnabru. Lenke til kommentar
ZneyPhinx Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Brått var Elkjøp som alle klager og hakker på til vanlig godt nok allikevel... I rest my case, syntes bare dette var litt festlig... Hadde ikke mye med tema å gjøre da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå