boffeeen Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Morn. Sitter her hjemme, nettopp kommet hjem fra lan med samma problemet, jeg kommer meg ikke på XBL, får feil på IP adress, selvom det på lanet satt fem andre connecta til live, og her hjemme er broren min connecta til live, og spiller uten problemer. Jeg har prøvd dritmye, og har tilogmed gjort så mye dritt inn på ruteren at den hang seg opp i en halvtimes tid. Nå er jeg dritt lei. Hva enn jeg gjør, får jeg feil på IP adress, og dette har aldri hendt meg før. Svar, værsåsnill. Endret 20. mars 2008 av Boff3n Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Du kan jo alltids prøve å restarte routeren? Ellers jeg ville tatt en prat med kundesupporten til produsenten av routeren, de vet nok hva du må gjøre.. Det er vel ikke tilfeldigvis snakk om en nyere D-Link? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 JEg har faktisk ikke restarta ruteren førti ganger, gjennoppretta fabrikkinstillinger og sånnt. Men jo, det er en nyere d-link, og jeg skjønner søren ikke hvorfor jeg plutselig ikke kommer på live etter å ha hatt den i ca 3 måneder. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 WOOOO! Surra rundt i menyene en evighet nå, og prøvd en million forskjellige oppsett, og fikk det endelig til! Lenke til kommentar
runeMa Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 WOOOO! Surra rundt i menyene en evighet nå, og prøvd en million forskjellige oppsett, og fikk det endelig til! Og løsningen var...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå