Gå til innhold

Hvor mye får jeg for en gh14 ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så svarte han på det på innlegget før ditt ;)

 

Men er båten fin og hel? Ingen skader i skroget?

Og motoren fungerer fint? Starter lett osv? :)

 

Vet ikke om du tenkte på meg, eller trådstarter nå, men min er ihvertfall hel og fin i skroget, men burde kanskje males på nytt innvendig. Motoren starter lett.

Lenke til kommentar
Så svarte han på det på innlegget før ditt ;)

 

Men er båten fin og hel? Ingen skader i skroget?

Og motoren fungerer fint? Starter lett osv? :)

 

Båten er helt fin den, skal pusse den opp om en uke eller no så den blir helt ny malt :)

Motoren har akkurat vært på service, starter på 2-4 drag.. Er egentlig ingen ting galt med den :)

Lenke til kommentar
Jeg mente nok trådstarter med de to siste setningene ja. Det er tross alt han som skal selge.

 

Jeg skal jo selge jeg også da:P

 

Ja, så hvis du har en ca pris vbjornevik så er det bare å komme med den :)

Endret av Kuli93
Lenke til kommentar
Hvis båten ikke er skabbete og motor er bra, ville jeg tippe rundt 30.000 med motor.

Førsteinntrykket har en del å si også ;)

30 000 var vel litt vel optimistisk, for den er det MAKS 20 000... Skal selv selge en gh14 deluxe (er en del prisforskjell på deluxe, vanlig og den uten innerliner) med en yamaha 25hk 1990 mod med autolube, båten er ganske pen, det eneste som trekker ned er styringen, er en hjemme-mekka styrekonsoll. Håpte og få byttet denne til en orginal, men har enda ikke klart og få tak i en.....

Tenkte og plassere meg et sted mellom 25 og 30 000 for denne, litt avhengig av hvordan styring og styrekonsoll det blir i den....

Lenke til kommentar
Hvis båten ikke er skabbete og motor er bra, ville jeg tippe rundt 30.000 med motor.

Førsteinntrykket har en del å si også ;)

30 000 var vel litt vel optimistisk, for den er det MAKS 20 000... Skal selv selge en gh14 deluxe (er en del prisforskjell på deluxe, vanlig og den uten innerliner) med en yamaha 25hk 1990 mod med autolube, båten er ganske pen, det eneste som trekker ned er styringen, er en hjemme-mekka styrekonsoll. Håpte og få byttet denne til en orginal, men har enda ikke klart og få tak i en.....

Tenkte og plassere meg et sted mellom 25 og 30 000 for denne, litt avhengig av hvordan styring og styrekonsoll det blir i den....

 

Hva er egentlig innliner? Har aldri fått dette helt med meg:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...