Gå til innhold

Hjelp meg å finne rett registrar for et .org domene!!

Anbefalte innlegg

Jeg lurer for tiden på å registrere et .org domene, men har problemer med å bestemme meg for registrar. For tiden ser det ut til at valget

kanskje faller på WebDeal. Har også sett på Active ISP og Mimer, men begge virker kanskje litt dyr.

Plassen jeg skal registrere domenet må være billig og kunne gi meg et godt, stabilt og billig webhotell (med php4, perl og mysql støtte helst). Gratis epost og registrering av subdomener hadde vært fint.

Lurer også på om noen har erfaringer de vil dele om WebDeal, med hensyn til stabilitet, service og pris?

Takk på forhånd for enhvert svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde domene hos Webdeal en stund, og har ingenting å si på hverken stabilitet eller service. Alt fungerte som det skulle, og jeg fikk kjappe svar på mail. Prisene er ikke de beste (men heller ikke de verste), siden man må betale ekstra for ting som MySQL.

Men jeg tror du bør ta en titt på http://www.bkmedia.no . Her har jeg domene nå, og prisene er noe bedre enn Webdeal sine. Service her virker glimrende. Har ikke hatt så mye bruk for det enda, men sendte dem en mail søndag ettermiddag og fikk svar etter 40min! Det lover vel bra? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...