Urge85 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 har lest litt rundt. og funnet ut at støynivået på 3870 ikke er så veldig ille.. men er det forskjell på de forskjellige produsentene? eller er det forholdsvis likt? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Nesten alle kortene følger AMDs referansedesign, kjøleren er lik på disse kortene. Lenke til kommentar
salms Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg har det kortet, og selv under kjøring av 3Dmark06 så bråka det ikke irriterende. Og de gangene kortet får kjørt seg ellers så sitter jeg med headset på anyway, da hører jeg det vertfall ikke. Må legge til at PC-en står omtrent i ørehøyde hos meg, 30cm fra hodet. hehe.. Lenke til kommentar
hi2u Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Meste parten av tiden går viften på kortet bare på 25% og bråker omtrent ikke i det hele tatt, selv inne i spill. Hos meg kan viften plutselig sette igang veldig dog, alt etter hva jeg 'ser på' inne i spillet. På den annen side så kjøler ikke kortet noe godt med orginale vifteinnstillinger, så mange foretrekker å selv sette viften på 40% med Rivatuner eller lignende, og da er det litt lyd fra kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå