r88 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg har etter snart 10 år med SE bevegd meg over på en N95, og sliter litt med tilbakekomsten. Har et paar spørsmål jeg håper noen kan svare på: 1. På "PC Suite" - Finnes det noe mulighet der for å administrere telefonboken via pcen, slik at man kan taste inn kontakter og info der, for så å synkronisere mot telefonen? Tenker da ikke på synking mot feks Outlook, men et eget program eller noe. 2. (forts) til SE finnes det et genialt program som heter MyPhoneExplorer hvor man enkelt og oversiktlig kan gjøre dette, samt administrere filer til og fra telefonen, lese, sende, slette rydde osv i meldinger og en rekke andre ting. Finnes det et tilsvarende tredjeparts program til Nokia som fungerer med en N95? 3. vCard File. Heter filformatet til telefonenboken fra min SE telefon. Finnes det en enkel og grei måte å overføre denne til min Nokia på så jeg slipper å gjøre all tastingen manuelt? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Det finnes en egen N95 tråd. Prøv der, så får du sikkert svarene du er ute etter 1: Uten at jeg er hundre prosent sikker, tror jeg at du enkelt kan gjøre dette gjennom PC-suite. 2: Tror mye av dette går i PC-suite. 3: Tror ikke Nokia benytter seg av det samme formatet. Men det er mulig det finnes et konverteringsprogram for dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå