Gå til innhold

Noen som vet hvordan en Eizo s2201swe er til spilling

Lock-Aze

Anbefalte innlegg

Hei, vurderer ny skjerm. 22" for å være nøyaktig og har i den anledning sett på en Eizo 22"

http://www.eizo.no/eizo/smpage.fwx?smlangu...mp;PRODUCT=1815

Jeg lurte på hvordan denne blir til spilling/filmtitting, tidligere har jeg sett/hørt at Eizo var kanon til bildebehandling og fargeframvisning men ikke fullt så kanon når det kom til å vise film/spille spill.

Jeg tenker mest på etterslep i litt raske spill.. Quake, Quake 2 ol.. og filmer, ser en del film på PC-en og jeg får spader hvis det er godt synlig etterslep på skjermen.

Noen som har testet denne skjermen, kan komme med info om den ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, jeg referer til 2201WSEK 2231 er noen hakk høyere. Bare så det er nevnt, er litt trist at det kun er en erfaring, da jeg vet at ASUS'n ikke har problemer med etterslep. Jeg er meget skeptisk, har lyst til å teste... Men har liksom ikke lyst til å bestille en skjerm, teste den for så å levere den tilbake igjen fordi den ikke oppfylte mine kriterier for etterslep... Blir liksom litt "dårlig gjort" synes jeg

Lenke til kommentar
Det er samme skjerm jeg har testet: http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=info&PNO=171937

-står på bordet hos en kamerat jeg bestilte denne til. Funker veldig bra på spill synes jeg, og etterslep...nei, det vil jeg ikke si det er mer av enn på andre skjermer fra f.eks. Samsung i samme størrelse.

Da skal jeg tenke en ekstra gang på denne skjermen, nå får jeg bare se om jeg får råd til den, da fruen plutselig mistet 1/2 tann, så må jeg se hvor dyrt det blir.. :\

Lenke til kommentar

Oi. Ja det er vondt å skade tenner. Og dyrt også! -uansett, kjøp den i svart hvis du får råd (under 2000- i billigste nettbutikk) -en skikkelig fot på den med nærmest alle muligheter. Lyset må stilles ned på "custom" og for såvidt også kontrasten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...