Newman Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Fila Thumbs.db ligger over hele Pc`en min. Har prøvd å slette noen av de, men de kommer alltid tilbake... Noen som vet om det er et virus? Har hatt fila så lenge jeg kan huske. Lenke til kommentar
mortizz Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 nei, thumbs filer er IKKE virus, de er filer generert av windows. Lenke til kommentar
Newman Skrevet 26. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2003 Hva er de godt for? Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Det er vel filer med thumbnails til forhåndsvisning av bilder. filmer og andre filer tror jeg. Lenke til kommentar
Newman Skrevet 26. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2003 Takker! Fikk et nytt problem akkurat nå... Skulle slette ei mappe gjennom nero, så sletta den mappa som mappa lå i, altså Divx mappa mi! Noen som vet om et program som kan redde filene mine? Ja, jeg tømte papirkurven... Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Oooops.... Kanskje noe Norton Utilities program? Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Thumbs.db = database fil til thumbnails for programme Thumbsplus av Cerious selskapet. Ett meget bra bildesorterings verktøy. Sett i mine øyne så liker jeg Thumbsplus bedre enn AcdSee. (om jeg ikke tar helt feil da. hehe) PC inspector recovery utility eller noe slikt er ett programm som kan gjenoprette slettede data, tror du finner det på www.tucows.com eller andre steder på nettet. Har brukt det selv flere ganger, reddende engel for lidende folk i nød. Finnes nok også endel andre programmer som gjør samme nytten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå