Tåkefyrste Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Jeg og 4 kompiser drar hvis vi får billetter, men har store problemer med billettsiden til blizzard akkurat nå. Håper virkelig det ordner seg. Noen andre som har tenkt seg dit? http://eu.blizzard.com/wwi08/event.xml Endret 20. mars 2008 av apollox Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Har selv fortsatt ikke vært i stand til å bestille billetter... Så lei den møkkasiden til blizzard, også skylder de på kredittkortet mitt. Rart jeg klarer å betale for WoW med det samme kortet da :/ Lenke til kommentar
zeox Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Jeg skal dit . gleder meg^^ hva slags problemer har du? mange som har problemer med VISA over nett nå om dagen, så det er ikke nødvendigvis Blizzard sin feil Endret 25. mars 2008 av zeox Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Da ble det billetter etterhvert, etter en halvtime på telefon med ei hyggelig (selv om hun spiller horde) jente i kundesupporten deres så fikk de ordna det. Så da er 5 billetter og hotell i boks, mangler bare å booke flyreise nå så er alt klart Lenke til kommentar
Kühlschrank Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Ville også dra, men ble ingen tur på meg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 har det stått noe om hva som blir presentert? Blir vell sikkert mest SC2? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 info finner du her: http://eu.blizzard.com/wwi08/index.xml Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Ojaa, selvølgelig! leste jo om dette på dagbladet for en god stund tilbake. Heldiggriser dere som skal dit Lenke til kommentar
Filosof Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Har dessverre ikke anledning til å delta - men, jeg venter allikevel i åndeløs spenning for å se ligger bak det "skjulte budskapet" på Blizzard sin hjemmeside. Mest sannsynlig dreier det seg om Starcaft 2 - men hva? En teori jeg lenge har hatt er en 4. rase - og da antakelig Xel´Naga Ja, jeg vet at Blizzard har sagt at det ikke skal være en 4. rase, men med Blizzard så vet du aldri... Lenke til kommentar
henky Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Curse la ut et bilde som blizzard skal ha kommet med. Klikk ser enten ut som noe protos-greier eller diablo.. haaper paa sisnevnte:D Lenke til kommentar
henky Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 det var det nye spillet? WEEE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå