int20h Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Napster vender tilbake? Roxio, kanskje mest kjent for Easy CD Creator, planlegger et comeback for Napster - denne gangen med ny strategi. Kommer Napster igjen til å bli en verdig fildelingstjeneste? Les artikkelen her. Lenke til kommentar
Tim Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Tviler på dette kommer itl å gå så bra. Mye annet som folk har blitt vant til nå! Blir jo mere og mere av servere osv :wink: Lenke til kommentar
Jokemon Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Ja, som for eksempel Direct Connect er det jo utrolig mange som bruker nå får tia. Det er ikke mye en ikke finner der! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 (endret) 2 Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Enkelte (Roxio) håper å tjene penger på det.. =/ nei, eg kjem til å halde meg til det som er gratis! P.s: med Kazaa, kopler eg meg på ein server eller bare mange klienter? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 DC ruler gata nå. Napster var ikke noe spesielt bra i forhold. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Dette har vi da hørt maaange ganger før? At Napster skal gjenoppstå? Uansett, dette er altfor sent, folk tenker ikke "Oh Napster, det var mye bedre enn alt det andre" lenger nå. De må komme med noe vannvittig bra om dette skal funke :o Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Viss napster kommer tibake tviler jeg at det er det folket ønsker seg, for de kommer sikkert til å koste spchenn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå