icedragon1990 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hei Etter at skjermkortet mitt døde så bruker jeg det interne på hovedkortet mitt: MSI K9N6SGM-V (MS-7309) Det funker helt fint unntatt at jeg ikke har driver, noe jeg ikke orker å finne og slette det gammle siden jeg får nytt skjermkort snart, men noen ganger når jeg scroller fort nedover i mozilla (ja det lagger siden det ikke er driver) så kommer det en pipelyd i et halv sekund fra pcen. Ikkeno spessielt som skjer eller noe. Bare lurer på hva eller hvorfor den lager et pip Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Sikkert med noen instillinger inne på bios? Lenke til kommentar
icedragon1990 Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Sikkert med noen instillinger inne på bios? Hva for? Har ikke rørt bios`en. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Men når du tar ut ditt gamle skjermkort og bruker det intergrerte så vil det påvirke biosoppsettet. Lenke til kommentar
icedragon1990 Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Men når du tar ut ditt gamle skjermkort og bruker det intergrerte så vil det påvirke biosoppsettet. åja sånn ja. men hvorfor piper det? hmm Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Er ikke helt sikkert, men jeg antar at det har noe med endringene i bios som kan være årsaken, men jeg kan også ta feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå