B_O_Y Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hei Er her noen som har vert bort i reprasjon av småskader på fenderlist? Finst det noen gode råd Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Du kan jo sikkert sparkle den, og hvis det er små groper kan du sikkert bruke sikaflex. Kommer litt ann på hva du regner som småskader. Lenke til kommentar
B_O_Y Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Du kan jo sikkert sparkle den, og hvis det er små groper kan du sikkert bruke sikaflex.Kommer litt ann på hva du regner som småskader. Hvilken type sparkel? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Finsparkel. Glassfiber. Tror den grove polyster-sparkelen blir litt grovt til dette. Lenke til kommentar
B_O_Y Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Finsparkel. Glassfiber.Tror den grove polyster-sparkelen blir litt grovt til dette. Får man finsparkel i sort? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Nei, du må nok male etterpå. og da vil jeg annbefale å male hele fenderlisten slik at det ikke blir fargeforskjell. og fenderlisten må mattes ned først. Men sikaflex finnes i svart. - er at det ikke er like lett å få det "fint" Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Nei, du må nok male etterpå. og da vil jeg annbefale å male hele fenderlisten slik at det ikke blir fargeforskjell.og fenderlisten må mattes ned først. Men sikaflex finnes i svart. - er at det ikke er like lett å få det "fint" Kunne jo eventuelt brukt Tech7 også da? Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Hva er det ? Er en slags type lim/tetningsmasse som kan brukes både over og under vann. Blir vel egentlig ganske likt silikon, men er bare mer holdbart og fester seg vel omtrent til alt. Veldig kjekt, men litt klissete å holde på meg:P Du får det i sånne tuber som silikon, akryl osv kommer i Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Er det litt mykt etter det er tørt? For da blir det vell som sikaflex, vanskelig å pusse etterpå for å få det pent. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Er det litt mykt etter det er tørt? For da blir det vell som sikaflex, vanskelig å pusse etterpå for å få det pent. Det er mykt ja, blir litt sånn gummiaktig. Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Du kan jo sikkert sparkle den, og hvis det er små groper kan du sikkert bruke sikaflex.Kommer litt ann på hva du regner som småskader. Sparkle fenderlista synes jeg virka som et dårlig råd, sparkel er sprø og vil brekke av/opp etter kort tid, er det bare en liten jolle ville jeg garantert påkosta meg og kjøpt ny fenderlist og satt på, er det en litt større så ville jeg tatt skadene i betraktning, men ville mest sannsynlig kjøpt ny der og om skadene var store nok. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg ville heller ikke brukt sparkel på fenderlisten, men så spurte han hva han KUNNE gjøre, og det er jo ett alternativ. Jeg har personlig aldri hørt om noen som har fikset småskader på en fenderlist, egentlig.. Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Å joda, jeg har sett mange som har fikset fenderlister..... svart list med hvit sika :!: Å så er det jo alltids de som skjøter inn stykker, ofte i forskjellig farge Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 DET er jalla Jeg brukte svart sika til å "tette" under og på oppsiden på hurrycanen, men jeg fant aldri ut hvor det lakk egentlig Lenke til kommentar
Terbium Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg ville absolutt kjøpt meg ny list. Å reparere den gamle er selvsagt mulig, men vanskelig å det fint og med de samme egenskapene som den orginale listen... men noe ala sicaflex eller tech 7 tror jeg jeg ville gått for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå