Skyline1 Skrevet 20. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2008 Hei. Har lett et stund etter noen plagg, men finner det rett og slett ikke. Jeg leter etter en helt enkel singlet (T-skjorte uten armene) og en vanlig grå treningsbukse. Har vært innom flere generelle klesbutikker, som f.eks Match, Solid, H&M osv. Men jeg finner det rett og slett ikke? Hvor finner jeg en helt enkel singlet og en helt vanlig grå kjedelig treningsbukse? Takk på forhånd Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2008 H&M har en haug av singleter, koster fra 49,-. Treningsbukser har de på enhver sportsbutikk. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Ellos har joggebukser. Bestill i bulk med venner, så lønner det seg. Vi gjorde det. http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage...ryId%3d%26B%3d1 Singletene til Vailent får du på Urban og Carlings o.l. Jeg synes de har best passform. Endret 20. mars 2008 av thrice Lenke til kommentar
floww Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 jack&jones har digge hvite/svarte singleter til 100-200kr ellerno, joggebukse er vel på alle sportsbutikker Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 Du får singletter på Carlings, J&J og de fleste klæsbutikker egentlig. Joggebukser får du i sportsbutikker, og en del klæsbutikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå