Hosjkornæsj Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Heii! Tenkte jeg skulle lage en kåring her av tidenes morsomste bilde!! Bare legg inn bildet og så kommar eg til å kåre snart:D!! (Hasskje tiddsfrist ennå ) Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Heii! Tenkte jeg skulle lage en kåring her av tidenes morsomste bilde!!Bare legg inn bildet og så kommar eg til å kåre snart:D!! (Hasskje tiddsfrist ennå ) Hmm, du avgjer kva som er tidenes morosamste bilete? Dette luktar lite gjennomtenkt tråd lang veg. Bileta eg får i hovudet mitt av brukarar som oppretter tråder som dette, er morosame nok ... Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Heii! Tenkte jeg skulle lage en kåring her av tidenes morsomste bilde!!Bare legg inn bildet og så kommar eg til å kåre snart:D!! (Hasskje tiddsfrist ennå ) Hmm, du avgjer kva som er tidenes morosamste bilete? Dette luktar lite gjennomtenkt tråd lang veg. Bileta eg får i hovudet mitt av brukarar som oppretter tråder som dette, er morosame nok ... Lenke til kommentar
Joney Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=690294 Kos deg Lenke til kommentar
Teig Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Humor er subjektivt, ergo blir denne tråden unødvendig. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Om alle skulle kåre sitt favorittbilete ville det blitt mange trådar, det er nok med biletetråden trur eg. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg